PFB – avondbijeenkomst : 1ste Porsche Passion Evening te Hasselt – vrijdag 3 november 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB – avondbijeenkomst : 1ste Porsche Passion Evening te Hasselt – vrijdag 3 november 2017

• Dit onderwerp bevat 82 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Joeri.
  • Maker
    Discussie
  • Graag nodig ik jullie allen uit op een eerste ‘Porsche Passion Evening’.

Voor ons is Porsche = passie , emotie, sensatie en zovéél meer. :first:
    Ook tijdens de wintermaanden als je dierbare Porsche al wat meer op stal staat. 😀

Telkens als wij deelnemen aan events, beurzen, rondritten, ea , ontmoeten wij mensen die net als ons gepassioneerd en gecharmeerd zijn door het merk. Maar vaak ontmoeten wij ook mensen die graag hun ervaringen en belevenissen willen delen, doch zich niet noodzakelijk aangetrokken voelen door één of ander forum. Ook die groep ‘niet-forummers’ zou ik graag willen samen krijgen om de passie te delen. :salut:

Het is dan ook een uitgesproken kans voor nieuwe PFB-leden om de ‘anciens’ te ontmoeten 😉 , recente leuke ervaringen te delen 😆 , even bij te praten met vrienden 😉 , nieuwe mensen te leren kennen of gewoon even binnen te springen en een pintje komen drinken :drink: in een niet-elitaire en ongedwongen sfeer. :popcorn:
    Gewoon liefhebbers onder elkaar. :happydance:

Voor ons is genieten ook kunnen delen en dat maakt het soms allemaal net ietsje leuker.

Het vinden van een geschikte ‘enthusiasts-only’-locatie was echter niet evident.
    Ik zocht een combinatie van zowel voldoende parking, wat extra ruimte voor enkele PFB-wagens binnen, showroom met mooie wagens, garage, café, man-cave en , zeer belangrijk, enthousiaste uitbaters/petrolheads !
    De combinatie van dit alles heb ik gevonden in Hasselt bij Car Cave. Zij zullen hun zaak exclusief voor ons ter beschikking stellen buiten de reguliere openingsuren waarvoor super dank ! :up:

CarCavePerfec2t.jpg

Allen daar heen zou ik zeggen en breng je Porsche :driver: , je vrienden, familie of kennissen mee.
    Iedereen welkom :drink:

CarCave2.jpg

Wanneer : vrijdagavond 3 november 2017 vanaf 19u – ?
    Waar : Car Cave , Walenstraat 63A/Unit 1, 3500 Hasselt
    Inschrijving : nope.
    Prijs : gratis (iedereen betaalt eigen drank of die van je vrienden :mrgreen: )

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
    • Top Hilde en Geert ! :first: Bedankt
      Fijne avond, leuke babbel, knappe wagens en een pintje … meer moet dat niet zijn. :drink:

Boeiend en lovenswaardig initiatief, maar ik kon er spijtig genoeg niet bijzijn omwille van wat heet familiale omstandigheden.

Tja, uiteindelijk ben ik gewoon in slaap gesukkeld op de sofa. En toen was het 20:00 en te laat om de 120 km nog aan te vatten. Sorry mensen, maar ik had mijn portie file-kilometers voor deze week al gehad. :engeltje:

Maar we waren al eens ter plaatse en er staat inderdaad veel lekkers binnen. Staat de witte 964 uit Japan er nog?

Dat was een leuk begin van het weekend. Rechtstreeks na het werk van Gent naar Hasselt.
            Gelukkig op voorhand goed gecheckt en via Brussel viel het alles bij elkaar nog goed mee.
            Eerst zag ik het niet zitten om zo ver te rijden, maar Geert overtuigde me door te zeggen : je gaat wel voor de Sound Nacht naar Stuttgart. Tja, wat kon ik daar nog tegenin brengen 😀

Bedankt Hilde en Geert, ik had het helemaal naar mijn zin : tussen de gelijkgezinden, de auto’s en een pintje in de hand. Wat wil je nog meer ? Dat maakt het die 300 km waard

Merci :drink:

Foto’s wil ik hier plaatsen, maar is me altijd een gesukkel, lukt me niet meer laatste tijd.
            Daarom, je kan ze vinden op mijn pagina : https://www.facebook.com/RUFIEevents/

Greets,
            Rufie.

Mooie avond en leuke babbels gehad, bedankt voor de organisatie :up:

Yup, prachtige organisatie! Volgende keer kom ik met een Porsche zodat ik mij niet laat beduvelen door den Duvel.

Bedankt Hilde en Geert alsook dank aan Car Cave voor het gebruik van hun mooie infrastructuur . :respect2:
                  Weeral een geslaagde avond tussen pot en pint met de Porsche vrienden .

Wat ik niet wist is dat de Limburg zo ver was in het oprijden 2 u file en op de terugweg nog eens 2u en 10 min in Ranst :bounce:

Allee met andere woorden den Bompa & de Bomma lagen om kwart na 2 in bed moe maar voldaan .
                  Op naar de volgende . :happydance: :happydance:

heel leuke avond Hilde en Geert, bedankt hiervoor zeker nog eens overdoen :drink:

Was weer een leuke avond, bedankt!

… CordaBar om 17.45u… geen Porsche te zien op de parking… zijn we eerst? Is het hier wel?… Beslist om toch maar binnen te gaan en de innerlijke mens te versterken…. is trouwens een aanrader, goede bediening, mooie presentatie en om duimen en vingers van af te lekken…
                      … 18.40u, we zullen maar vertrekken naar de Car Cave…. als we plots een rode Macan de parking zien opdraaien…. Bompa en zijn lieftallige partner komen toe, ze zien al even rood als hun bolide… het Belgische verkeer rond A’pen heeft weer eens zijn naam eer aan gedaan…. maar ze zijn er geraakt, ondanks een ingebouwde GPS die eigenlijk de weg naar de Corda Bar ook al niet wist… gelukkig wist Mr Garmin de weg wel… eind goed -al goed

Een kwartier later komt de volgende Porsche de parking op gestoven…. Snoer en The Fab, hetzelfde verhaal, inclusief de GPS …. man man, wat is het toch leuk met vrienden afspreken op een vrijdagavond…. aan de andere kant van het land (toch als je van rond Aalst en ruime omgeving naar Limburg wil afzakken)
                      Maar we zijn er geraakt, en we zaten daar gezellig bij elkaar, leuke babbel gehad en de iedereen heeft nog rustig kunnen eten….

Uiteindelijk toch vertrokken naar The Car Cave…. miljaarde, nu besef ik het verschil tussen een wagen met en zonder airco…. de frisse vochtige avondlucht sloeg neer op de ruiten alsof het verf was … ventilator op volle snelheid… geen avance… ik zag geen fluit door mijn voorruit…. en op den tast rijden met mijn 11je zie ik niet echt zitten…. van kant dus maar, sorry aan de volgers achter mij voor de onverwachte maneuvres…. 😳

En dan…. een wereld van bolides en autolegendes ging open…. American Mussles, Deutsche Gründlichkeit; Italiaanse speelsheid, …. het was er allemaal…. mijn persoonlijke favorietjes, de Ascona 400 en de Ur Quatttro (alleen spijtig van die mottige kleur…)…. en zoals steeds tot de conclusie komen dat ik weer maar eens dezelfde problemen heb dan anders…. plaatsgebrek en een lege portemoné…..

Nog wat gebabbeld met bekenden en minder bekenden en rustig huiswaarts gekeerd…. het was een leuke avond!

Bedankt Hilde en Geert voor de organisatie! :respect2: :first: :up:
                      Bedankt aan de Porscheliefhebbers voor de leuke babbel,
                      Bedankt aan the Car Cave om hun infrafrafrastructuur te mogen gebruiken….

See you all next time! :drink:

t was weer een toffe avond, merci Hilde en Geert!!! :respekt: :respect2: :up:

+1000 :drink:

Inderdaad een gezellige avond gehad en prettig terug zien van de P forum leden , niettegenstaande de file op onze wegen heb ik geen spijt dat ik geweest ben . De thuisblijvers hadden weer eens ongelijk ! Mooie organisatie in een mooie auto zaak , bedankt iedereen die daar aan meegewerkt heeft .

Bedankt Hilde en Geert, was weer TOP! En een fijn weerzien met vele toffe PF leden! :applaus: :respect2:

Rond 00:00 veilig thuisgekomen. :up: :up: :up: voor de organisatie. Hilde en Geert, dat hebben jullie weer prima gedaan :respect2: :respect2:
                                Gezellig terugzien van enkele Pvrienden, zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben al gearriveerd :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.