PFB – avondbijeenkomst : 1ste Porsche Passion Evening te Hasselt – vrijdag 3 november 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB – avondbijeenkomst : 1ste Porsche Passion Evening te Hasselt – vrijdag 3 november 2017

• Dit onderwerp bevat 82 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Joeri.
  • Maker
    Discussie
  • Graag nodig ik jullie allen uit op een eerste ‘Porsche Passion Evening’.

Voor ons is Porsche = passie , emotie, sensatie en zovéél meer. :first:
    Ook tijdens de wintermaanden als je dierbare Porsche al wat meer op stal staat. 😀

Telkens als wij deelnemen aan events, beurzen, rondritten, ea , ontmoeten wij mensen die net als ons gepassioneerd en gecharmeerd zijn door het merk. Maar vaak ontmoeten wij ook mensen die graag hun ervaringen en belevenissen willen delen, doch zich niet noodzakelijk aangetrokken voelen door één of ander forum. Ook die groep ‘niet-forummers’ zou ik graag willen samen krijgen om de passie te delen. :salut:

Het is dan ook een uitgesproken kans voor nieuwe PFB-leden om de ‘anciens’ te ontmoeten 😉 , recente leuke ervaringen te delen 😆 , even bij te praten met vrienden 😉 , nieuwe mensen te leren kennen of gewoon even binnen te springen en een pintje komen drinken :drink: in een niet-elitaire en ongedwongen sfeer. :popcorn:
    Gewoon liefhebbers onder elkaar. :happydance:

Voor ons is genieten ook kunnen delen en dat maakt het soms allemaal net ietsje leuker.

Het vinden van een geschikte ‘enthusiasts-only’-locatie was echter niet evident.
    Ik zocht een combinatie van zowel voldoende parking, wat extra ruimte voor enkele PFB-wagens binnen, showroom met mooie wagens, garage, café, man-cave en , zeer belangrijk, enthousiaste uitbaters/petrolheads !
    De combinatie van dit alles heb ik gevonden in Hasselt bij Car Cave. Zij zullen hun zaak exclusief voor ons ter beschikking stellen buiten de reguliere openingsuren waarvoor super dank ! :up:

CarCavePerfec2t.jpg

Allen daar heen zou ik zeggen en breng je Porsche :driver: , je vrienden, familie of kennissen mee.
    Iedereen welkom :drink:

CarCave2.jpg

Wanneer : vrijdagavond 3 november 2017 vanaf 19u – ?
    Waar : Car Cave , Walenstraat 63A/Unit 1, 3500 Hasselt
    Inschrijving : nope.
    Prijs : gratis (iedereen betaalt eigen drank of die van je vrienden :mrgreen: )

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
    • Als het een troost mag zijn, wij zijn ook nog niet vertrokken….

Blijkbaar een ongeval op de ring dus 2u reistijd… We wachten nog wat af voor we vertrekken.

Ik kom ook eerst iets eten in de Corda bar samen met THE Fab , tot zo !

Een behoorlijk ritje voor mij, maar kom vanavond ook nog eens een kijkje nemen. Tot straks :driver:

Zeg Bompa, dat wil zeggen dat er weer ne gepensioneerde op de baan zit tijdens het spitsuur! :mrgreen:
              Het is omdat je met een Macan GTS rijdt, dat het u vergeven is. :first:

(wij kunnen de diner helaas niet halen, werkende mens zijnde)

[hide]Voor zij die nog eerst een hapje willen eten ,wij zitten omstreeks 17.30 u in de Corda Bar Taverne Kempische Steenweg 311, 3500 Hasselt
                Op 800 m van CAR CAVE

Corda.PNG

Corda – Bar[/hide]

De laatste 6 lanyards werden vandaag geleverd.
                  Ik voeg er nog even blanco inserts aan toe zodat ze onmiddellijk gebruikt kunnen worden.

Thanks Harley G om even een ommetje te maken :up:

Had heel graag gekomen, maar jammer genoeg staat er al iets in de agenda 🙁

Volgende keer dan maar…

Verdorie heb ik spijt dat we er niet bij kunnen zijn…. :bounce:

[quote=”TGeert” post=258719]Super, Snoer :up:

Jij moet immers een hele weg afleggen tot Hasselt :respect2:[/quote]

Met de P is dit geen straf natuurlijk een rit tot Hasselt :drink: :driver:

Op een cabrio is deze sticker al wat moeilijker

Er zijn nog 3 sets van 2 lanyards. In de regel worden ze per 2 verkocht + 1 badgehouder voor 5 euro. Vermits ik nog 6 badgehouders heb en dus 6 lanyards, kunnen we ze per stuk verkopen aan 2,5 euro.
                            Stickers en nummerplaathouders zijn er nog voldoende.
                            Voorlopig zullen geen nieuwe lanyards aangekocht worden.

Meer info vind je Hier

zoiets .. ? :salut:

raamsticker1.jpg

Misschien al eens aan stickers gedacht zoals dit
                                IMG_20171101_134541.jpg

Helaas bijna uitverkocht.
                                  Er dient nog een nieuwe bestelling geplaatst te worden ….

De nog beschikbare nieuwe lanyards zullen vrijdagavond aanwezig zijn.
                                  Best één van de moderators of mezelf even aanspreken dan. :salut:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.