PFB – avondbijeenkomst : 1ste Porsche Passion Evening te Hasselt – vrijdag 3 november 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB – avondbijeenkomst : 1ste Porsche Passion Evening te Hasselt – vrijdag 3 november 2017

• Dit onderwerp bevat 82 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Joeri.
  • Maker
    Discussie
  • Graag nodig ik jullie allen uit op een eerste ‘Porsche Passion Evening’.

Voor ons is Porsche = passie , emotie, sensatie en zovéél meer. :first:
    Ook tijdens de wintermaanden als je dierbare Porsche al wat meer op stal staat. 😀

Telkens als wij deelnemen aan events, beurzen, rondritten, ea , ontmoeten wij mensen die net als ons gepassioneerd en gecharmeerd zijn door het merk. Maar vaak ontmoeten wij ook mensen die graag hun ervaringen en belevenissen willen delen, doch zich niet noodzakelijk aangetrokken voelen door één of ander forum. Ook die groep ‘niet-forummers’ zou ik graag willen samen krijgen om de passie te delen. :salut:

Het is dan ook een uitgesproken kans voor nieuwe PFB-leden om de ‘anciens’ te ontmoeten 😉 , recente leuke ervaringen te delen 😆 , even bij te praten met vrienden 😉 , nieuwe mensen te leren kennen of gewoon even binnen te springen en een pintje komen drinken :drink: in een niet-elitaire en ongedwongen sfeer. :popcorn:
    Gewoon liefhebbers onder elkaar. :happydance:

Voor ons is genieten ook kunnen delen en dat maakt het soms allemaal net ietsje leuker.

Het vinden van een geschikte ‘enthusiasts-only’-locatie was echter niet evident.
    Ik zocht een combinatie van zowel voldoende parking, wat extra ruimte voor enkele PFB-wagens binnen, showroom met mooie wagens, garage, café, man-cave en , zeer belangrijk, enthousiaste uitbaters/petrolheads !
    De combinatie van dit alles heb ik gevonden in Hasselt bij Car Cave. Zij zullen hun zaak exclusief voor ons ter beschikking stellen buiten de reguliere openingsuren waarvoor super dank ! :up:

CarCavePerfec2t.jpg

Allen daar heen zou ik zeggen en breng je Porsche :driver: , je vrienden, familie of kennissen mee.
    Iedereen welkom :drink:

CarCave2.jpg

Wanneer : vrijdagavond 3 november 2017 vanaf 19u – ?
    Waar : Car Cave , Walenstraat 63A/Unit 1, 3500 Hasselt
    Inschrijving : nope.
    Prijs : gratis (iedereen betaalt eigen drank of die van je vrienden :mrgreen: )

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
    • Leuk initiatief…de volgende keer moeten we dat eens centraler doen…
      misschien maak ik de oversteek vanuit Aalst…wie nog?

ter info
        Dit is een straatje om …maar ze sluiten om 18.00h
        http://heinz-performance.com/

ik ga er ook proberen bij te zijn

toppie !
            staat genoteerd :applaus: :drink:

XXX

Ik kom af, maar weet het exacte uur nog niet… :driver:

Ik probeer er ook te geraken. :drink:

:up: allemaal. Wordt een leuke bedoening.

@DST
                  : ze hebben er ook Duvel … kan wonderen doen :mrgreen:

@ Sensa911 : Nu ge toch in’t land zijt …. retourvlucht missen , een weekje langer van België genieten, 911-jes rijden en daarna met uw makkers ene komen drinken op 3 november :drink:

Ok ik kom ook af :respekt:

[quote=”Sensa911″ post=258385]Weerom een mooi initiatief van Geert!!![/quote]

Jeb en wij zullen zeker een kaarsje branden voor u . :up:

Weerom een mooi initiatief van Geert!!!

+1

me too 😉

count me in :drink:

@DST

Je kan ook gewoon thuisblijven, je kan naar de bijeenkomst en je hebt geen last van jetlag :mrgreen:

Inderdaad mooi initiatief, Geert, ga zeker eens langs komen, ook al is het de volgende morgen al zeer vroeg werkendag :bounce: !

Afhankelijk van het weer, met of zonder P, zeker tot dan!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.