PFB herfst meeting: 5 nov 2016

Home Forum Porsche Uitstappen PFB herfst meeting: 5 nov 2016

• Dit onderwerp bevat 135 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • [hide]de die-hards die met hun bolide ook minder mooi weer trotseren hebben de voorbije 2 jaren elkaar ontmoet in Scherpenheuvel.
    de datum voor 2016 ligt al vast: op 5 november heett onze houtminnende porschevriend de italiaanse zon ingeruild en een ticket geboekt naar de Heimat op de purpere hei.
    noteer dus de datum maar al en over de locatie moet nog een ei gelegd worden. suggesties zijn welkom !
    let wel! het thema blijft “boetedoening” voor jullie leven in zonde van de afgelopen zomer… :happy: [/hide]

[hide][quote=”Monza” post=243705]
    Mensen uit de regio Antwerpen komen samen om 13u te 2640 Mortsel, Antwerpsestraat 115.
    Vanaf daar rijden we in groep naar Zichem om daar aan te komen tegen 14u bij ACC-porsche-parts, Markt 17, Scherpenheuvel-Zichem.
    Rond 15u a 15u30 rijden we richting Taverne Vossenhol Abdijstraat 3 3271 Averbode waar we iets drinken.
    “s avonds landen we met grote honger in het Torenhof te Westerlo waar de tafel voor ons zal gedekt worden . Wel even vooraf laten weten wie er mee gaat eten zodat er een plaatsje kan gereserveerd worden. We eten a la carte, dat duurt dan even langer maar we hebben tijd.[/quote][/hide]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
    • Gezellige boel precies!! Volgend jaar hoop ik meer tijd te hebben en er regelmatig bij te zijn. Goede voornemens nog voor het nieuwjaar is :drink: :happy:

niet klagen tegen de weergoden; vergelijk gewoon met het p**kenweer dat we één dag later over ons heen krijgen …
        nog namens iedereen nog hartelijke dank aan Monza, Drip en de gastheer van ACC in Zichem (zeer leuke goodiebag !)
        en alle aanwezigen bedankt om seizoen 2016 op zo’n warme manier mee af te sluiten :up:
        vroeg er tot slot nog iemand om foto’s ?

DC05383.JPG

DC05385.JPG

DC05382.JPG

DC05386.JPG

Alleen met regen mag de kap dicht. Als je zonder regen de kap dicht doet moet je een attest van de dokter kunnen voorleggen :happy: :happy:

Is afgesproken, de volgende keer drinken we er 1, 2,3 … Van! :drink:

we drinken er gewoon volgende keer ééne van, dan hebben we er allebei plezier van :up: :happy:
            Het was fijn je te leren kennen in persoon… :up: , op naar de volgende bijeenkomst, maar breng dan wat goed weer mee dan kunnen we allebei het dak opengooien :up: :happydance:

Hahaha … Ik vertelde jouw dat ik zonder dat jij het wist een foto genomen had van je 4S, jij reageerde gevat “das dan 5 euro”, maar nu je het zegt, het is mij nog niet duidelijk. Betaal jij mij nu 5 euro omdat ik een foto genomen of moet ik jouw 5 euro? :happy:

@ Ronny, –> 5.-euro ??? weet jij meer dan ik ??

Poging tot een foto van de kontjes… Is ooit beter gelukt!

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-56-57-58-59-60-61.jpeg

Wie geeft wat die heeft is waard dat die leeft… Veel fotos heb ik niet, maar ik kan zit hier ‘s avonds ook te wachten tot er fotos komen.

‘T was trouwens een toffe namiddag, wat oude makkers teruggezien en Jorge, Taffie en Wing leren kennen :up: :up: :up: en wat nieuwe leren kennen (ik moet Wing nog 5 euro :happy: )
                    Blijkbaar heb ik een hele tijd vlak bij Floere gezeten :bounce: en niet fatsoenlijk goeiedag tegen dez meneer gezegd :bounce:

Hier wat foto’s

Averbode staat vol hout, deze was volledig in zijn element

Deze kost mij nog geld :mrgreen:

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-56-57-58-59-60-61-62-63-64-65.jpeg

Nog een 964… Verdikkeme, daar kunt ge toch uren naar kijken!

Het was precies gezellig gisteren, maareuh, is er dan niemand de fotokes gemaakt heeft zodat we met zen allen een hèel klein beetje kunnen meegenieten :think:

:mrgreen:
                        Idem :first:

Ja, dan ben je bij de derde deelname terdege voorbereid op een namiddag buitenstaan door middel van dikke jas, sjaal plus pet en afsluitende maaltijd in een ijskoude veranda, dan spreken ze in Averbode af op een parking met taverne, waar dan ook nog eens het houtvuur knisperend de dames lokte! Ook in het Torenhof zaten we in een ruimte waar de gashaard zorgde voor bovengemiddeld aangename temperatuur…

:up:

hetzelfde hier, nieuwe contacten, supertoffe mensen dito contacten en afsluiter :up: :up: :up:

mooie namiddag gehad en fijn de bende eens terug te zien, en bovenop dan weer nieuw tof volk leren kennen (o.a. ronny & floere en co), meer moet dat niet zijn… :up:
                              Ook fijn te weten dat er in Limburg zo een uitgebreid magazijn bestaat met tal van onderdelen.. :applaus: want ik had er nog nooit van gehoord… :popcorn:
                              Een sjapoo aan de organisatoren van deze mooie dag :respekt: :applaus:

The same here, top middagje gehad, acc was super, weten we ook alweer, de foto’s staan op FB 😀 tot in 2017! :salut:

Vandaag toffe namiddag gehad! Nieuwe mensen ontmoet( wing 67 en madam) . Was goed georganiseerd, weten nu dat er in Zichem Porsche onderdelen te vinden zijn. Was aangenaam, Grts floere en co.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.