PFB herfst meeting: 5 nov 2016

Home Forum Porsche Uitstappen PFB herfst meeting: 5 nov 2016

• Dit onderwerp bevat 135 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • [hide]de die-hards die met hun bolide ook minder mooi weer trotseren hebben de voorbije 2 jaren elkaar ontmoet in Scherpenheuvel.
    de datum voor 2016 ligt al vast: op 5 november heett onze houtminnende porschevriend de italiaanse zon ingeruild en een ticket geboekt naar de Heimat op de purpere hei.
    noteer dus de datum maar al en over de locatie moet nog een ei gelegd worden. suggesties zijn welkom !
    let wel! het thema blijft “boetedoening” voor jullie leven in zonde van de afgelopen zomer… :happy: [/hide]

[hide][quote=”Monza” post=243705]
    Mensen uit de regio Antwerpen komen samen om 13u te 2640 Mortsel, Antwerpsestraat 115.
    Vanaf daar rijden we in groep naar Zichem om daar aan te komen tegen 14u bij ACC-porsche-parts, Markt 17, Scherpenheuvel-Zichem.
    Rond 15u a 15u30 rijden we richting Taverne Vossenhol Abdijstraat 3 3271 Averbode waar we iets drinken.
    “s avonds landen we met grote honger in het Torenhof te Westerlo waar de tafel voor ons zal gedekt worden . Wel even vooraf laten weten wie er mee gaat eten zodat er een plaatsje kan gereserveerd worden. We eten a la carte, dat duurt dan even langer maar we hebben tijd.[/quote][/hide]

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 135)
    • Bestellen jullie ook zo’n weer als vandaag 💡 :coolness:

Ok, ik ben benieuwd :drink:

Ok, ik ben benieuwd :drink:

[quote=”Sensa911″ post=243366]… Zal ik van hieruit een plaats van bijeenkomst zoeken? Ik kan mij voorstellen dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt![/quote]

aanstaande zondag steken een aantal forummers de koppen samen. we zullen nadien eens tot daar afzakken Sensa :popcorn:

[quote=”Sensa911″ post=243366]… Zal ik van hieruit een plaats van bijeenkomst zoeken? Ik kan mij voorstellen dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt![/quote]

aanstaande zondag steken een aantal forummers de koppen samen. we zullen nadien eens tot daar afzakken Sensa :popcorn:

ja klopt werd tijd…, we hadden je bijna al als vermist opgegeven …. :coolness:

ja klopt werd tijd…, we hadden je bijna al als vermist opgegeven …. :coolness:

Goed je terug te horen Deepee!!

Goed je terug te horen Deepee!!

Hij is terug!!!

Cross fingers dat het beter zal gaan met je familielid!

Zal ik van hieruit een plaats van bijeenkomst zoeken? Ik kan mij voorstellen dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt!

Hij is terug!!!

Cross fingers dat het beter zal gaan met je familielid!

Zal ik van hieruit een plaats van bijeenkomst zoeken? Ik kan mij voorstellen dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt!

afgelopen week een naast familielid in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. indien de patient stabiel blijft, zal ik er over drie weken ook weer bij zijn :salut:

afgelopen week een naast familielid in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. indien de patient stabiel blijft, zal ik er over drie weken ook weer bij zijn :salut:

+1 Rollie als we maar even kunnen bijkletsen en een hapje eten is het voor ons goed .

+1 Rollie als we maar even kunnen bijkletsen en een hapje eten is het voor ons goed .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.