PFB herfst meeting: 5 nov 2016

Home Forum Porsche Uitstappen PFB herfst meeting: 5 nov 2016

• Dit onderwerp bevat 135 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • [hide]de die-hards die met hun bolide ook minder mooi weer trotseren hebben de voorbije 2 jaren elkaar ontmoet in Scherpenheuvel.
    de datum voor 2016 ligt al vast: op 5 november heett onze houtminnende porschevriend de italiaanse zon ingeruild en een ticket geboekt naar de Heimat op de purpere hei.
    noteer dus de datum maar al en over de locatie moet nog een ei gelegd worden. suggesties zijn welkom !
    let wel! het thema blijft “boetedoening” voor jullie leven in zonde van de afgelopen zomer… :happy: [/hide]

[hide][quote=”Monza” post=243705]
    Mensen uit de regio Antwerpen komen samen om 13u te 2640 Mortsel, Antwerpsestraat 115.
    Vanaf daar rijden we in groep naar Zichem om daar aan te komen tegen 14u bij ACC-porsche-parts, Markt 17, Scherpenheuvel-Zichem.
    Rond 15u a 15u30 rijden we richting Taverne Vossenhol Abdijstraat 3 3271 Averbode waar we iets drinken.
    “s avonds landen we met grote honger in het Torenhof te Westerlo waar de tafel voor ons zal gedekt worden . Wel even vooraf laten weten wie er mee gaat eten zodat er een plaatsje kan gereserveerd worden. We eten a la carte, dat duurt dan even langer maar we hebben tijd.[/quote][/hide]

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 135)
    • Ook van de partij :drink:

hey, als locatie terug in de tijd !!
        oud bruin cafe genaamd oud Schunnebroek in Schoonderbuken is een cafe uit de 100.

Of abdij van Averbode, toch ook vlakbij…

Count me in

twas vorig jaar plezant, dus zullen we er dit jaar ook bij zijn.

Daar ik dit jaar zondevrij heb geleefd…ga ik deze keer passen…. :salut:

XXX

Sensa, dat stuur staat ondersteboven, denk ik toch :wtf:

Merci om te bellen, dat gaat goed komen 😀

Bones, Maagdentoren klinkt me wel beter in de oren dan ‘dorpsplein’.
                Kwestie van de dag te beeindigen met een ‘happy end’ :happy:

Aan de maagdentoren is eigenlijk niet zoveel te zien, maar Zichem heeft een gezellig dorpsplein en er is daar een café waar ze heel lang gebrainstormd hebben om een naam te bedenken. U raadt het … Café Heren van Zichem. :engeltje:

Misschien moet iemand van daar eens gaan kijken of dit een leuke locatie zou kunnen zijn? Misschien wat weinig parkeerplaats?

de heerschappen zijn blijkbaar niet zo ervaren met maagdelijke toestanden :engeltje:

virgin.jpg

Reacties… gewoon de link openen en er staat :

Oproep door vzw De Maagdentoren
                      [b][i][u]VERS BLOED VOOR “DE MAAGDENTOREN”
                      [/u][/i][/b]

tja… ik weet ook niet goed meer wat te schrijven nu… :think: :think: :think: Die mannen zijn grappiger dan ze het zelf beseffen.

Bladerunner, gij slecht karakter :mrgreen: :happy:
                      We hadden nog zo afgesproken om NIET bekend te maken dat ik een wietplantage in de 964 heb. Wanneer en hoe snoei jij je wiet? Voor mij is het de eerste keer dat ik ga snoeien…moet ik ook vers bloed verwachten? :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Ik ben nu al enorme fan van deze topic :first: :first: :first: Ik heb al een paar keer goed gelachen vandaag… allez ik zal er ook bijzijn de 5e.

Waarom niet in Zichem? Mooi pleintje met een leuk café, waarvan ik de naam niet meer weet en een toren, die hier ook wel weer wat reacties zal opleveren 😉

@Sensa: Wordt het niet eens tijd dat ge begint te snoeien? :mrgreen: :happy: :mrgreen:

_home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_8722_ikhoutdaarvan.jpg

Bones … die portefeuille is inderdaad goed gevuld… met kopijen van schuldbekentenissen :bounce: :bounce: :bounce:

Telkens als ik een aflaat koop, moet ik van de nonnekes er eentje tekenen… zucht … waar is de tijd, vroeger kon je dat naar het schijnt bij de nonnekes nog in natura betalen. Nu zijn ze allemaal zo oud geworden, dat ze zich zelfs dat niet meer herinneren. :engeltje: :engeltje:

Drip … dat gepersonaliseerd stuur, dat snap ik niet… hulp! Maar ik heb … net gebeld, Hij wil dat je erbij bent. Misschien stuurt die wel een Drippend Engeltje naar beneden als co-piloot … of zoiets :happydance:

XXX

De Senza, een echte kenner.
                              Zelfs zijn stuur heeft hij gepersonaliseerd :coolness:

Als … het wil, ben ik er ook bij hoor :up: :up: :up:

nen dikke portefeuille daar op het dashboard Sensa :first: :mrgreen: :engeltje:

Dag allemaal … waar het ook moge zijn … ik zal erbij zijn!!!
                                  Ik zal wel iets vroeger aankomen en waarschijnlijk veel later vertrekken, want sinds dat er voor “zondige gedachten” ook moet geboet worden duurt mijn boete-doening gewoonlijk wat langer…

Het goede nieuws is dat ik van Hierboven wel korting zou krijgen omwille van het Goddelijke Houten Interieur in de 964… :happy:

Kortom Deepee heeft met de opening van dit topic voor de “eisprong” gezorgd, nu moet het “ei nog gelegd” worden aangaande de plaats … ik ben curieus naar jullie suggesties en kijk er vooral naar uit om jullie terug te zien, ‘t is er deze zomer niet veel van gekomen :first:

Attachments:
                                  • ikhoutdaarvan.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.