PFB Herfstrit

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Herfstrit

• Maker
    Discussie
  • Een nieuwe topic naar aanleiding van de Lizzytrip en de vraag om deze eventueel als herfstrit te organiseren. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan om deze ergens in november te doen om “trouw” te blijven aan de gedachte en aanleiding van mijn oorspronkelijke trip. Deepee merkte terecht op dat dit reeds laat op het jaar is en enkele oldies reeds op stal staan in deze periode. Een oplossing zou kunnen zijn de trip half oktober te plannen.
    Mijn oorspronkelijke gedacht was op zaterdag 07 november of zondag 08 november.
    Aan de geïnteresseerden de vraag of jullie voorkeur uitgaat naar het vervroegen van de trip en ongeacht of het dan vervroegd wordt of niet, of jullie een zaterdag of een zondag verkiezen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Milledju, mijn dyslectisch typvermogen ook. moet 08/11 zijn dus. :bounce:

[quote=”Igordiver” post=218150]… Animo was beperkt dus heb het nog niet direct gepland. Ga waarschijnlijk de rit wel opnieuw rijden in het weekend van 08/1, al is het in dat weekend ook ICTM te Brussel. Waarschijnlijk zaterdag naar Brussel en zondag het ritje rijden.
        Ik kan 1 dezer wel terug een gps-file proberen te maken van de rit indien interesse al zal ik dit weekend eerst maar is terug aan de shark beginnen sleutelen want het is weer geëvolueerd van de in-tank filter naar het vervangen van de rollementen van de differentieel. Maar hij zal er staan den 8e dedju :D[/quote]

de lizzytrip gaat dus een nieuwjaarsrit worden.

EDIT: de datum staat dus op 8 nov 2015

Om Lizzy in ere te houden moet je het doen zoals het hoort, dus november. :driver:

Mijn beestje gaat enkel op stal bij slecht weer en/of strooizout… :happydance:
            Als ik vrij ben wil ik er wel bij zijn!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.