PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

Home Forum Porsche Uitstappen PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

• Maker
    Discussie
  • heeft nog iemand zin om deze goede gewoonte terug op te pikken :drink:
    één keer per maand is net voldoende om de cafeïne op peil te houden zonder een verslaving in de hand te werken

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
    • Sorry, herfst rit TACB :driver: :mrgreen:

23th, it will be… :up:

We zijn het aan het bekijken. Voorlopige werkdata zijn 16 of 23 oktober aanstaande, onder voorbehoud. Vroeger is niet haalbaar.

Ik zou zeggen, schrap die misschien, gewoon doen. Organiseer een C&C in Landen en smijt het op het forum. Ik kom af als het in mijn agenda past !

Voor mij was het de eerste C&C en dus ook dito kennismaking met enkele forumleden, wiens pseudoniemen ik eerst diende te ontcijferen 🙂

Ik was er samen met een paar ‘leden’ van de ‘Porsche Kring Landen’, een voorlopig zeventallig groepje van kennissen/vrienden en lokale Porscheliefhebbers.

Misschien organiseren we in samenspraak met Porscheforum.be wel eens een C&C in Landen, lijkt mij een plezant idee.

Wordt mogelijk dus nog gevolgd. In ieder geval dank aan de organisator(en) van deze minimeeting.

voor mezelf was het een leuk weerzien met Wes-RS, PiWi, … die we lange tijd niet meer gehoord/gezien hadden.

de volgende editie hangt in de lucht voor Antwerpen, Tienen, Westerlo, …. ??? en/of daar waar iemand nog een geschikte locatie weet.
                en naar traditie sluiten we in november het jaar af in Scherpenheuvel. (dus weet ons op tijd te zeggen of en wanneer je dan in Belgie bent Sensa)

houd deze topic in de gaten voor de definitieve datums en locaties.

image-2-3-4-5-6-7.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10.jpeg
                  Inderdaad, was weer een leuk dagje op de Millenium Golf te Paal,weer een aantal forummers leren kennen en weer goed getafeld op het terras,wat moet je meer op een zonnige zondag :music:

image-2-3-4-5-6-7-8.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12.jpeg

Mooi weer, mooi gezelschap, wat moet een mens meer… :up: was fijn weer eens wat forumleden te leren kennen… :salut:

een heel gepaste invulling voor een zonnige zondag middag :popcorn:

Prachtig weer lekker eten en heeeeel veel mooi ‘s op de parking .

IMGP0022.JPG

IMGP0023.JPG

IMGP0024.JPG

Paal.jpg

watte … walter gaat vreemd ?? :engeltje:
                          eerst nog ne koffie en dan kan de gasklep van de boxster open.

Ik mag niet buiten zonder ons madame , kom vandaag eens met een 964 :driver: heeft dit jaar maar 60 km gebold zodus mijne geliefde Boxster blijft op stal .
                            Tot seffes

Net thuis van feestje met enkele goede collega’s en ik heb me nog redelijk kunnen gedragen dus straks zijn we er normaal bij tenzij ik nu in een coma verzeil….

Fotos fotos fotos!

Groeten uit Toscane!, ik moest van mijn vrouw, anders was ik er in Paal graag bijgeweest :mrgreen: (klopt eigenlijk niet, ze is nog aan het zoeken geweest voor vluchten masr veeeeel te duur :bounce: )

zonder dame niet toegelaten 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.