PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

Home Forum Porsche Uitstappen PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

• Maker
    Discussie
  • heeft nog iemand zin om deze goede gewoonte terug op te pikken :drink:
    één keer per maand is net voldoende om de cafeïne op peil te houden zonder een verslaving in de hand te werken

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
    • zijn er nog dames die meegaan morgen of is dit koffieklets onder venten alleen ???

dan zullen we dat morgen eens keuren als gijlie dat wel goed gedaan hebt :up: :up: :up:

mijn boxsterke staat proper gewassen te popelen om morgen buiten te mogen …

Ik zie dat wel zitten !

aan het werk op een zondag ?? :popcorn: :popcorn: zou strafbaar moeten zijn héé :happy: :first:

grrr brrr frrrr … is in mijnen achtertuin… maar ben nog aan het werk — slechte Sensa planning …. :loser: :what:

Wij zullen zondag ook aanwezig zijn . :drink:

Ik ga proberen nog enkele vrienden mee te brengen met hunne P.

Ik gok zo op een 4 à 5-tal wagens erbij.

Heb nog bericht gehad van Xaverius. Goed nieuws, Porsche Kring Landen komt normaal gezien met 3 wagens. Een 991 C4, 997 C4S en een 993 !

Had graag eens met de pana nog af gekomen maar helaas moet nu dag en nacht, weekdagen en weekends werken om dat moois betaald te gaan krijgen :driver: En TML moet wat ordelijk verlopen :music:

Ik ben van wacht en moet dus werken, dus deze keer niet voor mij 😐 😥

Als ik nog ne keer buiten mag, kom ik ook eens af :coolness:

Mannen( en vrouwen)
                            Om enig idee te hebben over jullie komst a.s. zondag op de C&C aan de golf in Paal ivm de catering en het aantal parkeerplaatsen(we mogen onze bolides in een halve cirkel vlak voor de hoofdingang plaatsen)
                            even oplijsten:
                            Rollie
                            Deepee
                            Wing67
                            Harley G (ov)
                            Bccars
                            Dirk I
                            Herman 911(ov- Tomorrowland)
                            Boxsterwalter
                            Luke
                            Xaverius(ov + Porsche Kring Landen)
                            ….

Ik noteer in mijn agenda. Zo het werk het toelaat dan kom ik eens af, zo mogelijk met enkele andere ‘leden’ van de Porsche Kring Landen 😀

Zal het nog eens naar boven plaatsen , ze beloven 26 ° op 24 Juli .

[b] Op 24 juli om 10u00 doen we de volgende C&C in Paal op de millennium golf, Donckstraat 30, 3583 Paal-Beringen.
                                Forummer Rollie zorgt dus voor het klassieke recept op een bekende locatie.

Voor een leuke babbel en een drankje met zen allen richting Paal [/b] :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Super, dat is hier vlakbij dus ik kom af 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.