PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

Home Forum Porsche Uitstappen PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

• Maker
    Discussie
  • heeft nog iemand zin om deze goede gewoonte terug op te pikken :drink:
    één keer per maand is net voldoende om de cafeïne op peil te houden zonder een verslaving in de hand te werken

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
    • Staat genoteerd :driver:

Oeps, dag (dan wel nacht) ervoor op Tomorrowland, na zo’n feestje zal het eerder late dan vroege arrival worden (if any) … :happydance:

Ook genoteerd ! Ga zeker proberen er nog eens bij te zijn. Ziet er inderdaad een leuke locatie uit :up:

Ik was er bij vorig jaar. Mooie locatie :up:
            Jammer genoeg kan ik er 24/07 niet bij zijn door andere verplichtingen :bounce:

Staat in mijn agenda

Tentative! Heb dag ervoor een zwaar feestje gepland staan. Als ik er in slaag om te eindigen met water ipv met “het glas teveel”, zijn we er ook weer bij… :up:

staat genoteerd in m’n agenda :up: :up:

Overschrijf het potlood maar met een dikke zwarte viltstift want onze koffie kletsj gaat door ❗

Op 24 juli om 10u00 doen we de volgende C&C in Paal op de millennium golf, Donckstraat 30, 3583 Paal-Beringen.
                    Forummer Rollie zorgt dus voor het klassieke recept op een bekende locatie. Waar porschefielen samenkomen bij een drankje om te Peveren kunnen laatkomers of -blijvers ook ter plaatse blijven tafelen.

Zij die er vorig jaar bij waren herkennen de locatie van het Boxstoberfest 2015

Tiens, hebben jullie van PFB.be dan niet jullie startpagina gemaakt?

En je opmerking ivm het posten van bijeenkomsten op FB van PFB wordt ook ter harte genomen. We zullen er in de toekomst er voor zorgen dat het daar ook wordt vermeld. :salut:

In potlood genoteerd… :-)))

24 juli probeer ik er bij te zijn… 🙂 (smiley’s werken blijkbaar niet meer )

goeie tip ! iemand met een FB account die dat wil doen?
                              noteer al maar in potlood 24/juli 💡

Damn, jammer, te laat gezien, geen idee om uitstappen op pf Facebook te zetten? Die zie ik wel voorbij komen 🙂

de enige foto’s die de16+ filmkeuring kon laten passeren.
                                  aan alle aanwezigen: bedankt voor het aanhoren van mijn onophoudelijke zeveren gedurende meerdere uren … tot de riooldeksels aan het einde van de straat de overdruk niet langer konden tegenhouden
                                  na het nuttigen van de laatste koffie om onze eenvoudige lunch af te ronden werden al plannen gesmeed voor een volgende koffieklets op 24 juli.
                                  tot dan heren en dames :up:

260616.jpg

foto’s XXL

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.