PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

Home Forum Porsche Uitstappen PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

• Maker
    Discussie
  • heeft nog iemand zin om deze goede gewoonte terug op te pikken :drink:
    één keer per maand is net voldoende om de cafeïne op peil te houden zonder een verslaving in de hand te werken

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
    • Ik weet niet over welke je hebt want die van mij zat gewoon in de badkamer….
      Helga aus Tirol, is wel mijn geheimpje en ik vind het jammer dat ze bij heeft gezeten vandaag.

Harley G, ik heb je misses net naar huis laten gaan. Ze is onderweg :respekt:

Jullie posten toch wel een hoop foto’s he!

Ik ben nog aan het wachten op de missess en zal dus te laat zijn….. :bounce: :think: Tot straks :drink:

Hier aan de kust schijnt de zon al de hele dag 😀

Ik kom morgen met de ’44. Ben hem vandaag gaan oppikken en die is toch vuil. De 987 is netjes gewassen en wacht op de zomersproetjesrit…..
              Tot morgen in HERTALS. :drink:

hier was het een half uur geleden ook een hemels wassalon; en volgens de buienradar komt de volgende spoelbeurt langs over één uur.
                we moeten iig geen tijd steken om de auto netjes te wassen tegen de koffieklets van morgen 😉

Hopende dat het morgen beter weer is;hier zijn nu de hemelsluizen weer open en kletteren dat het op de koepel doet!!!maar komen doe ik met of zonder Porsche.

Wij komen ook af!

zal dit jaar de eerste maal mijn 993 nog eens buiten halen ,zal dus ook aanwezig zijn in Herentals als het weer het toelaat gr jb

Lap
                        De zoon heeft karate van 10u30-11u30

Mijn ETA zal pas rond 12u zijn dus

[quote=”Harley G” post=237051]Perfect. Volstrekt begrijpelijk dus voor je landegenoten dat je dan naar Herentals komt, hé! :drink:[/quote]

:first:

‘Noblesse oblige’ nu je een echte oldtimer hebt Geert :first:

Wij zitten aanstaande zondag op een oldtimer event van de plaatselijke oldtimer club te Alken : De Ton Classic
                              Naar jaarlijkse traditie , voor ons een must om aan deel te nemen. Een all-day-event.

Spjitig dat dit nu net samenvalt met deze PFB-meeting. 🙁

Anders waren we zeker van de partij. :drink:

Niet vergeten foto’s te nemen hé mannen :up:

Zoals die gast die een ticket heeft voor de EK finale. Hij was echter vergeten dat hij op die dag in het huwelijk treedt…

Hij zoekt nu iemand die in zijn plaats wil gaan…

De kerkdienst gaat door in de Sint-Bartholomeus parochiekerk en het meisje heet Sara :happy:

Of breng die pf.nl mannen gewoon mee naar herentals ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.