PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

Home Forum Porsche Uitstappen PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

• Maker
    Discussie
  • heeft nog iemand zin om deze goede gewoonte terug op te pikken :drink:
    één keer per maand is net voldoende om de cafeïne op peil te houden zonder een verslaving in de hand te werken

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
    • Perfect. Volstrekt begrijpelijk dus voor je landegenoten dat je dan naar Herentals komt, hé! :drink:

0

Bemerkte vanochtend dat PF.NL ook een coffee-meet heeft, deze zondag …. voor ons op (bijna) gelijke rij-afstand :think:

0

OK, ik zal er zijn.

0

Ik kreeg de indruk dat dat al besloten was 😉

[quote=”deepee” post=236890]
            ik kan in de buurt een terras met zicht op een grote parking voorstellen; niet zo ver van de E313 snelweg:
            Het Genoegen, Noorderwijksebaan 32, 2200 Herentals
            ‘s zondags open vanaf 11u00, dus we kunnen samenkomen vanaf 10u30 en degenen die blijven hangen kunnen er ‘s middags blijven tafelen.[/quote]

0

Ich koom 99% zeker nor Herentals meeting mee die van os !

Waar en hoe laat ?

0

Hmm, twijfel nog, ‘ t is tevens Spa summer classic, met een mooi deelnemersveld en mooie wagens.
                Tevens Porsche club historic challenge….

0
                Wim

Zit helaas dat weekend in Duitsland, dus zal voor een volgende keer zijn.

0

Die titel van dit topic … is dat express gedaan zo, want ik lees altijd : cafeine en hopen gezever :mrgreen: :mrgreen:

Wel plezant, ik hoop dat het niet bij ene keer blijft want in juli ben ik normaal gezien redelijk wat weekend in de buurt van Herentals! Joepie!!!!! 😆 😀 😀

0

Zondag
                      Das spijtig

Ik heb de 991.2 enkel zaterdag in test :mrgreen: :coolness: :driver:

0

:up: Wij zullen er zijn :drink:

0

Wellicht ….

Is ‘n mooi stukje :driver:

0

Bart, het is voor volgende zondag bedoeld…. je heb nog een week tijd :drink:
                            Ik kan er ook niet aan doen dat ik op zondagavond al aan het volgende weekend denk… 😳

0

Oei, ik zie het nu pas, anders was ik afgekomen !

0

den deze is altijd te vinden voor een geurige sterke
                                ik kan in de buurt een terras met zicht op een grote parking voorstellen; niet zo ver van de E313 snelweg:
                                Het Genoegen, Noorderwijksebaan 32, 2200 Herentals
                                ‘s zondags open vanaf 11u00, dus we kunnen samenkomen vanaf 10u30 en degenen die blijven hangen kunnen er ‘s middags blijven tafelen.

https://www.facebook.com/genoegen.be/info/?section=hours&tab=page_info

0

Iemand goesting om zondag, als het goed weer is, ne koffie te gaan drinken?
                                  Maakt mij niet uit waar….

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.