PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

Home Forum Porsche Uitstappen PFB koffieklets: cafeine, hop en gezever – 24 juli

• Maker
    Discussie
  • heeft nog iemand zin om deze goede gewoonte terug op te pikken :drink:
    één keer per maand is net voldoende om de cafeïne op peil te houden zonder een verslaving in de hand te werken

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
    • Perfect. Volstrekt begrijpelijk dus voor je landegenoten dat je dan naar Herentals komt, hé! :drink:

Bemerkte vanochtend dat PF.NL ook een coffee-meet heeft, deze zondag …. voor ons op (bijna) gelijke rij-afstand :think:

OK, ik zal er zijn.

Ik kreeg de indruk dat dat al besloten was 😉

[quote=”deepee” post=236890]
            ik kan in de buurt een terras met zicht op een grote parking voorstellen; niet zo ver van de E313 snelweg:
            Het Genoegen, Noorderwijksebaan 32, 2200 Herentals
            ‘s zondags open vanaf 11u00, dus we kunnen samenkomen vanaf 10u30 en degenen die blijven hangen kunnen er ‘s middags blijven tafelen.[/quote]

Ich koom 99% zeker nor Herentals meeting mee die van os !

Waar en hoe laat ?

Hmm, twijfel nog, ‘ t is tevens Spa summer classic, met een mooi deelnemersveld en mooie wagens.
                Tevens Porsche club historic challenge….

Wim

Zit helaas dat weekend in Duitsland, dus zal voor een volgende keer zijn.

Die titel van dit topic … is dat express gedaan zo, want ik lees altijd : cafeine en hopen gezever :mrgreen: :mrgreen:

Wel plezant, ik hoop dat het niet bij ene keer blijft want in juli ben ik normaal gezien redelijk wat weekend in de buurt van Herentals! Joepie!!!!! 😆 😀 😀

Zondag
                      Das spijtig

Ik heb de 991.2 enkel zaterdag in test :mrgreen: :coolness: :driver:

:up: Wij zullen er zijn :drink:

Wellicht ….

Is ‘n mooi stukje :driver:

Bart, het is voor volgende zondag bedoeld…. je heb nog een week tijd :drink:
                            Ik kan er ook niet aan doen dat ik op zondagavond al aan het volgende weekend denk… 😳

Oei, ik zie het nu pas, anders was ik afgekomen !

den deze is altijd te vinden voor een geurige sterke
                                ik kan in de buurt een terras met zicht op een grote parking voorstellen; niet zo ver van de E313 snelweg:
                                Het Genoegen, Noorderwijksebaan 32, 2200 Herentals
                                ‘s zondags open vanaf 11u00, dus we kunnen samenkomen vanaf 10u30 en degenen die blijven hangen kunnen er ‘s middags blijven tafelen.

https://www.facebook.com/genoegen.be/info/?section=hours&tab=page_info

Iemand goesting om zondag, als het goed weer is, ne koffie te gaan drinken?
                                  Maakt mij niet uit waar….

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.