PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 276)
    • Dank voor de verslaggeving, was leuk om te volgen wat er allemaal op het Schotse pad is gekomen! :up:

Dat hangt geheel af van Rollie! :popcorn:

Schoon reis en merci voor de verslagen. er komt toch een uitgebreide DVD van? 😉

Jullie verslagen en foto’s waren in 1 woord : TOP!!
            Doe zo verder en kijk al uit naar volgend jaar!!

Koest, Gert! :what:

Of ook the wheel scratcher? 👿 Ik weet het…..ben slecht van karakter….
                er is lang genoeg gelachen over mijn kniptang incident en zetel

You mean terminator euh Rolliecoaster :respect2: :respect2:

XXX

Hier zie, The Man himself :up:

themanhimself.jpg

XXX

Voilla, het bewijs;

1-2.jpg

L’équipe;

2-2.jpg

En ik dacht dat het verslag van de dames in rook was opgegaan… SUPER :up: :up: :up:
                      En daarbij nog eens een flinke MERCI aan de Rollie :respect2: :respect2: :respect2:

DSC_0169.JPG

@Harley G: oostenrijk is heel mooi!
                        Heb zelf oostenrijk al eens gedaan met de honda goldwing in een ver verleden.
                        Misschien een idee voor 2018!!
                        Grts floere

[quote=”Yellow Submarine” post=254491]…Toen ik gisteren door mijn paar honderd foto’s liep om deze naar de rest te kunnen versturen had ik al heimwee.[/quote]

same story here. zwaar afkicken :think: & back to reality.
                          gelukkig bestaat er nog zoiets als joetjoep tot waneer ons eigen bewegend beeld online gaat.

[quote=”Harley G” post=254501]

Stiekem droom ik van een weekje Oostenrijk met Boxster in 2018. :lol:[/quote]

Maak er een drie-landentrip van met Slovakije en Tsjechië en/of Hongarije en ik doe mee! :popcorn:

Ja, het was echt formidabel.

Vorig jaar reed ik natuurlijk wel veel sneller eh! :ass:

:up: :up: :up:

Gezien ik door mijn reisgenoten de afgelopen dagen vakkundig was vrijgesteld om een dagelijks verslagje neer te pennen wil ik desalniettemin een finaal woordje plaatsen ,al wordt het moeilijk om de ladies redaction te verbeteren.
                                  Gezien al wat ervaring met UK trips werd ik in de voorbereiding handig naar voor geschoven om een ander op poten te zetten in samenspraak met mijn compagnons de route.
                                  Het resultaat was een schitterende 7 daagse tocht door Schotland, enkel mogelijk gemaakt door de positieve ingesteldheid van alle
                                  deelnemers gekoppeld aan een lucky weather meevaller.
                                  Ik kijk terug met veel voldoening en en stukje weemoed:we hebben tenslotte met 7 koppels 9 dagen wel en wee gedeeld,veel gelachen,
                                  verhalen opgedist tijdens de avondlijke whiskey sessies,mooie routes gereden door adembenemende landschappen, 5 hotels onveilig gemaakt, veel thumbs up ontvangen van de locals,
                                  Na iedere reis denk je: dit was nu de mooiste,en dit was voor mij een waanzinnig mooie tocht,met prachtige mensen met een ingesteldheid om u tegen te zeggen.Onze Porsches vullen de foto’s maar de deelnemers maken het verhaal en dit was een prachtig boek.
                                  Alle reisgenoten: many thanks voor deze onvergetelijke 2017 Scotland experience!!!
                                  DSC01431.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.