PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 276)
    • Voila , binnen een goeie 4 weken starten we met de reeds lang in voorbereiding Schotlandtrip.

Deelnemers: Deepee,Herman911,Drip,Taffy,Yellow Submarine,Tgeert en ondergetekende(+ partners natuurlijk)
      Periode: 15 juli tot 23 juli

We vertrekken zaterdag 15 juli met de ferry vanuit Ijmuiden (17.30 ) om zondagmorgen vanuit Newcastle naar onze eerste bestemming te rijden :Inveraray,Loch Fyne Hotel360 km)

Dag 2 doen we een rondje Inveraray via Tarbert en Oban(219 km)

Dag 3 rijden we via het prachtige Glen Coe ,Fort William en Spean Bridge naar onze volgende stek voor 2 dagen in Grantown-on-Spey-(Craiglynne Hotel)(241 km)

Dag4 voorzien we een paar alternatieven: rondje Loch Ness(Urquhart Catle), 205 km of doorsteek naar Dornie(het prachtige Eilean Donan Castle (via de prachtige A87 route(344 km) of een stukje NC500 (met tevens een onvermijdelijke langere rit)

Dag 5: verplaatsing Grantown-on Spey naar Blair Athol(hotel Athol Arms :een prachtige Highlandrit via Glenlivet,Tomintoul,Dinnet,Balater,Balmoral, doorheen het skigebied van de Glenshee(230 km)

Dag 6 Rit van een 150 km van Blair Athol naar Pitlochry -Dundarach Hotel)

Dag 7 :Pitlochry -Doune (Woodsite Hotel)doorheen de prachtige Trossachs en langs Loch Lomond(200km)
      Die dag/avond :mogelijke samenkomst met enkele leden van Porsche Club Scotland- facultatief: bezoek St Andrews Golf Club -bezoek Stirling)of bezoekje Edingburgh

Dag 8 : Doune- Newcastle(met bezoek Edingburgh in voormiddag) vertrek in Newcastle om 17.00 (zondagavond) om maandagmorgen in Ijmuiden aan te komen

Begin juli komen we een laatste keer samen om verdere details en afspraken vast te leggen
      Eén auto in Schotse kleuren staat al te trappelen, de overige karretjes worden voorzien van een voorruitsticker(ruitlengte) met:no rules,….

deelnemende wagens : 993,996 cabrio,911 Targa,997, Cayman 981,Boxster 986 en Boxster 718

@ deepee
        Volgens mij moet je deze pijl omdraaien, de bestuurders in Schotland en England zitten rechts in het voertuig en de trage strook is links op de autosnelweg ofwel de buitenkant: deze pijl duidt nu aan , ga de middenberm in ; dat gaan ze zeker niet leuk vinden 🙂

Dus volgens mijn bescheiden mening , de tekst aan de andere kant van de voorruit plaatsen en de pijl omdraaien ! (probeer maar eens met een binnenspiegel te simuleren en aan de rechterzijde te gaan zitten ) een RHD Porsche helpt ook al 🙂

Was 2 weken geleden nog 3 dagen in het Graafschap Staffordshire ( Leek) voor mijn job.

Hallo,

In de nieuwe uitgave 5 van Carburettor van vandaag staat ook weer een stukje over Schotse whisky en een rit met Belgische oldtimers…

Download the app at https://itunes.apple.com/us/app/carburettor/id1075973649?l=nl&ls=1&mt=8

Ook in eerdere uitgaves (bijv. 2) staat er al wat te lezen.

Groet,

8) :mrgreen:

XXX

10 cm hoogte lijkt me wel wat, mag precies donkerder blauw zijn.
              Maar de slogan is OK :happydance:

norules2.jpg

norules1.jpg

Ik denk dat ik er klaar voor ben, dat het maar snel 15 juli is :think:

Natuurlijk, je krijgt straks nog een mailtje

XXX

Zo, kapje erop, lampjes erop, nu nog schakelaar, zekering, relais en testen.
                  Maar da’s voor een volgen de klusavond :popcorn:

Zondag komen we toch nog samen hé, hoe zit dat Rollie??? :think:

thehood.jpg

XXX

Laat u volledig gaan Gert, dat gaat ferm staan op de 944 :happydance:

Ik vind dat er toch ene “Jeremy Clarksongewijs” een engelse vlag op zijn kofferdeksel moet plakken. Op de portieren mag er dan volgende tekst gezet worden: Lochness sucks and Whiskey is for losers….

Wow, crazy guys, da gaan ze zeker zien afkomen :driver: :happydance: :driver:

@ Drip: had het idee om een custom sticker te kleven, maar dat zal het niet worden. dus het zal een flacon blauwe foliatec worden te beginnen met de spiegelkappen :geek:

:drink: veel plezier allemaal in schotland geniet er maar van straks
                            ik ga met Sylvia naar italie in mei
                            :drink:

XXX

Even de details presenteren, het wit moet nog wat aangebracht worden, de lampjes vastgeschroefd en het logo beter bevestigen, maar dat volgt als ze gemonteerd wordt :popcorn:

hood_05.jpg

Ze gaan dat zien aankomen in Schotland :happydance:

Deepee, wrappen man, wat is er beter dan één vlag, dat zijn er twee :up:

XXX

Toch wat meer kleur geven :engeltje:

hood_04.jpg

Wel, ik ga het zo laten, noem het wat je wil. Rat, niet af, rommel, ik vind het leuk 😀

XXX

Hmmm, een wrap, we proberen gewoon de spuitbus… :think:

hood_02.jpg

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.