PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 276)
  • XXX

Vandaag enkele uurtjes op het werk geklopt, rond de middag gaan vluchten en naar Van Kessel gereden…

Stap 1, opschuren -je gelooft het niet maar Drup heeft dat gedaan… 😯 😯 😯
      hood_01.jpg

XXX

Ja zeker Rollie, het zal een Schotse vlag zijn.
        Extra setje verstralers liggen klaar om op ‘the hood’ vast te boren…

received_10207460507183005.jpeg

received_10207460508823046.jpeg

Ik zocht Cibié Oscar, maar het is Hella geworden, 160mm….

Lekker verkeerd :ass:

:up: :up:

Drip,ik zou dan toch de Schotse vlag nemen,gezien de recente ontwikkelingen ivm de Brexit…
            By the way,een meeting met Porsche Club Scotland zit in de pipeline… :driver:

XXX

how can something so wrong be so right :happy: :happy: :happy:
              Dju deepee, ge zijt me voor, die vlag dat ben ik ook van plan :engeltje:

unionJackS.jpg

en het kan nog erger 😎

jeezzzz this is not done…. :coolness:

XXX

Wat is er verdorie nu weer aan de hand met mijne Porsche. Hopelijk springt mijn stuur binnenkort niet naar de rechterkant….. :happydance:

scotlandsticker.jpg

ja ik weet het, die zwarte strepen heb ik er digitaal bij gezet, moeten er nog op komen…

kunnen we al een datum (en plaats) vastleggen ergens in januari voor ons volgende overleg ?

ik zou zeggen véééél plezier mannen en hou ‘m links op de baan :up: :up:

om praktische en organisatorische redenen(boekingen ferry en hotels-geen sinecure in vol hoogseizoen) dien ik de deelnemerslijst
                          bij deze af te sluiten.
                          Dat betekent dat we de trip naar Schotland op 15/7/2017 met 7 wagens gaan aanvangen (terugkeren waarschijnlijk ook of er moet iemand
                          zijn lotsbestemming in de Highlands vinden :music: )
                          Deepee
                          Herman 911
                          Yellow Submarine
                          Drip
                          ‘t Geert
                          Taffy
                          Rollie

We zijn volop bezig om voor de laatste hotels prijzen en voordelen op te vragen

XXX

Gaan we een mega uitstapje van maken.
                            Mag ‘dat oudje’ eens links gaan rijden :happydance: :happydance:

Super Peter ! :up: :up: :up:

Dat wordt weer :driver: :music: :drink: 😆

[quote=”Drip” post=245358]:D 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
                                Met deze de BEVESTIGING
                                😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 :D[/quote]

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

super fijn dat er nog een “oudje” meerijdt. (bedoel de Porsche, he Drip) :music: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.