PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 276)
  • XXX

Vandaag enkele uurtjes op het werk geklopt, rond de middag gaan vluchten en naar Van Kessel gereden…

Stap 1, opschuren -je gelooft het niet maar Drup heeft dat gedaan… 😯 😯 😯
      hood_01.jpg

0
      XXX

Ja zeker Rollie, het zal een Schotse vlag zijn.
        Extra setje verstralers liggen klaar om op ‘the hood’ vast te boren…

received_10207460507183005.jpeg

received_10207460508823046.jpeg

Ik zocht Cibié Oscar, maar het is Hella geworden, 160mm….

Lekker verkeerd :ass:

0

:up: :up:

0

Drip,ik zou dan toch de Schotse vlag nemen,gezien de recente ontwikkelingen ivm de Brexit…
            By the way,een meeting met Porsche Club Scotland zit in de pipeline… :driver:

0
            XXX

how can something so wrong be so right :happy: :happy: :happy:
              Dju deepee, ge zijt me voor, die vlag dat ben ik ook van plan :engeltje:

0

unionJackS.jpg

en het kan nog erger 😎

0

jeezzzz this is not done…. :coolness:

0
                  XXX

Wat is er verdorie nu weer aan de hand met mijne Porsche. Hopelijk springt mijn stuur binnenkort niet naar de rechterkant….. :happydance:

scotlandsticker.jpg

ja ik weet het, die zwarte strepen heb ik er digitaal bij gezet, moeten er nog op komen…

0

kunnen we al een datum (en plaats) vastleggen ergens in januari voor ons volgende overleg ?

0

ik zou zeggen véééél plezier mannen en hou ‘m links op de baan :up: :up:

0

om praktische en organisatorische redenen(boekingen ferry en hotels-geen sinecure in vol hoogseizoen) dien ik de deelnemerslijst
                          bij deze af te sluiten.
                          Dat betekent dat we de trip naar Schotland op 15/7/2017 met 7 wagens gaan aanvangen (terugkeren waarschijnlijk ook of er moet iemand
                          zijn lotsbestemming in de Highlands vinden :music: )
                          Deepee
                          Herman 911
                          Yellow Submarine
                          Drip
                          ‘t Geert
                          Taffy
                          Rollie

We zijn volop bezig om voor de laatste hotels prijzen en voordelen op te vragen

0
                          XXX

Gaan we een mega uitstapje van maken.
                            Mag ‘dat oudje’ eens links gaan rijden :happydance: :happydance:

0

Super Peter ! :up: :up: :up:

Dat wordt weer :driver: :music: :drink: 😆

0

[quote=”Drip” post=245358]:D 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
                                Met deze de BEVESTIGING
                                😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 :D[/quote]

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

0

super fijn dat er nog een “oudje” meerijdt. (bedoel de Porsche, he Drip) :music: :driver:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.