PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 276)
    • Wow Peter helemaal top man :respect2: :drink:

en nu Fabian nog FF over de streep trekken. tuddrn het noeste werk door aan de 944 verdient hij een weekje rust :engeltje:

Eindelijk!!! 😀 😀 😀

XXX

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
            Met deze de BEVESTIGING
            😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

Up :happydance:

Gezien de invulling concreter wordt en de deadline van de inschrijving nadert(willen de deelnemerslijst volgend weekend afsluiten
                (vanwege vroegboekingen ferry en vastleggen hotels,gezien hoogseizoen)) ,bij deze een laatste oproep om deze mooie trip
                mee te maken.

Momenteel 6 bevestigingen: Deepee,Yellow Submarine,Herman 911,Rollie, ‘t Geert en Taffy.
                Drip: nog bevestigen.

Programma:

Vertrek 15/07 vanuit IJmuiden (NL) met de ferry ‘s nachts naar NewCastle (UK),terugkomst 23 juli
                * eerste twee dagen een hotel in de regio Inveraray: als uitvalsbasis voor (city)trips
                * dag vier en vijf een hotel in de regio Inverness; idem
                * dag zes en zeven een hotel in de regio Pitlochry: idem
                * dag acht een hotel in de regio Stirling/Edinburgh voor stadsbezoek
                * ‘s avonds op dag acht inschepen en ‘s ochtends op dag negen aanmeren in IJmuiden

Roadbooks worden uitgewerkt,iedereen kan zijn programma naar eigen goeddunken invullen
                Verblijven met de ganse groep steeds in hetzelfde hotel.
                kostprijs ferry en hotels(7 overnachtingen )voor 1 wagen met 2 personen:+/- 1400 eur

Zijn er nog liefhebbers voor sublieme natuur en rijden op prachtige wegen ??
                  Als ik de “planning” bekijk, denk ik dat het een super trip gaat worden !
                  Ik heb vorige week van Rollie vernomen dat de inschrijvingen eind van deze maand afgerond zouden worden (kwestie van de overzet en de hotels tijdig te kunnen reserveren).
                  Porsche-drivers, dit is een uitstap die niet ieder jaar zal georganiseerd worden (en het zal goed zijn, want enkele van de organisatoren hebben heel veel ervaring met Schotland-reizen). Overweeg en schrijf nog in voor het te laat is (jullie zullen er geen spijt van krijgen) !

@taffy : tof dat je wil meekomen, wordt ongetwijfeld top.
                    Zie niet in dat een 993 zou moeten onderdoen voor recent geweld, zelfs integendeel denk ik.
                    Gaan er ook geen snelheidsrace van maken, onze karretjes zijn ons te dierbaar :think:

Ik zou toch maar een blokske beton vooraan in de koffer steken….

CCE5F1CF-5B9B-4159-8E54-8708E42B23E1_zpsgioxgeeb.jpg
                        bagageruimte te kort?

XXX

@Mikey, ben ooit eens achter 2 997 GT3’s gegaan van Spa naar de Nurenburgring.
                          Vraag maar aan TGeert of we konden volgen :happy:

@taffy vanwaar haal je het idee dat een oudje het nieuwere geweld niet kan volgen :think:

Ben al meermaals geschrokken hoe zo een oudje een 996 ….gerust mee kan op de openbare weg

Ik dacht ook altijd zal maar zien dat ik snel opzij ga want die zal wel voorbij willen/komen … :happydance:

Op circuit en in sprintje zal het wel anders zijn alhoewel :coolness:

Of droom ik hard op :driver:

Top idee :first:

Met zijn drietjes in een 911 C4 cabrio voor een roadtrip van een 8-tal dagen heb je echt geen overschot aan bagageruimte … :engeltje:

Anders rij ik mee met de “Porsche Service” T5 8)
                                Ben ik direct de traagste deelnemer en kan er bagage mee zoveel je wil :up:

Ik heb anders deze zomer richting Toscane ene danig zien ‘vliegen’.. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.