PFB Schotlandtrip 2017

Home Forum Porsche Uitstappen PFB Schotlandtrip 2017

• Maker
    Discussie
  • Zijn er personen geïnteresseerd in een reisje naar Schotland?
    Jaar : 2017
    Datum ???

Het traject zal min of meer identiek zijn aan het gereden parcours in “evo Car of the Year 2015”

youtu.be/ZUhKhQP4PBo

landingMap.jpg

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 276)
  • XXX

Dienen foto brengt de kriebels al naar boven deepee :lekker:

WalesOct2015-Graham_.jpg

we kijken vol verwachting uit naar je ervaringen en belevenissen … intussen staat voor juni hier al de 24H Le Mans op het lijstje 😉

Ik heb ook plannen om naar daar te gaan maar is voorzien voor mei-juni 2016 !

Ik zie het ook wel zitten, alhoewel ik dan toch spijt ga krijgen dat ik de alcohol helemaal afgezworen heb :engeltje:

XXX

Hoe, Toscane 2016 is vlugger om die kriebels weg te krijgen… :popcorn:
                Maar ik zie dit zeker zitten en hééééél goed op tijd gemeld :up:

Die van mij had het ook liever vlugger, namelijk deze Kerst… :first:

@TGeert : kriebels??

Ook hier interesse.

Count me in.

Bouwverlof 2017 is nog wreed ver weg …

Waarom niet ergens juli-augustus ’16 verlengd weekend ??

Dat vind ik ook. De middelste week van het bouwverlof lijkt ideaal.
                        * Vertrek bv zaterdag 15 juli 2017 (aankomst zondag)
                        * Terugreis zaterdag 22 julie 2017 (thuiskomst zondag)

Het gezamenlijk programma mag iets korter, er is nog wel wat te beleven tussen Hull en Inverness.

hier ook interesse, aangezien het een vrij lang parcour is zou ik zeker kiezen voor een midweek tot zelfs week. Als je naar schotland gaat om de scenery moet je er geen wedstrijd van maken vind ik.

[quote=”Herman911″ post=224185]Indien bouwverlof 2017 zeker kandidaat incl. Lady Di uiteraard…[/quote]

bouwverlof 2017 = van 8 juli tem 30 juli
                            rekening houdend met de reistijd heen en terug lijkt me een midweek een absoluut minimum
                            de nachtelijke ferry spreekt me wel aan om dan uitgerust aan de eerste eilandkilometers te beginnen.

Die rit (de plaatjes) vond ik wel heel indrukwekkend. 2017 is nog een tijdje weg, dus hebben we nog even to make things turnaround. Kortom, daar wil ik me wel op richten! :hail:

Indien bouwverlof 2017 zeker kandidaat incl. Lady Di uiteraard. Wordt wel moeilijk kiezen tussen rijden en whisky drinken :driver: :drink:, ook voor Lady Di gggrrrhhh.

Datum speelt voor mij geen rol, kan me altijd vrijmaken.
                                  Duurtijd op locatie : idem

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 276)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.