PFB STICKER

Home Forum Porscheforum mededelingen PFB STICKER

• Maker
    Discussie
  • Zijn de gegevens voor het bekomen van de PFB stickers nog altijd actueel?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
    • Yes, ik ga er ook twee bestellen, thx

[quote=”Mushroom” post=131056]Wat wil je? De mens rijdt met ne Porsche!! :happy: :first:[/quote]

En een “lange” daily niet te vergeten ! :coolness:

XXX

Ah gijsbeer, heb ze ook besteld 😀
          Kunnen we elkaar herkennen hier in Deurne :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Stickers zijn vorige week besteld en betaald.
            Zit vol ongeduld te wachten… :think:
            Hopelijk deze week nog… Als ze mij niet vergeten zijn… :what:
            *porsche

Wat wil je? De mens rijdt met ne Porsche!! :happy: :first:

PB

Geef maar toe Rodondo, uw pietje is kleiner dan uwe nick. :mrgreen:

[quote=”benny996″ post=130998]Oei precies snel op je pietje getrapt :shock:[/quote]

Relax, was een grapje. :coolness:

Oei precies snel op je pietje getrapt 😯

Wat de ene hier op’t forum teveel heeft heb jij te weining ……geduld ! :mrgreen:

Ik heb er twee besteld en betaald.
                        Is nu een week geleden dus ik wacht :relaxman:

De stickers zijn er weer, enkel in het wit, voor aan de binnenzijde van je raam of voor op de buitenzijde van je wagen. De stickers kosten 2€ per stuk en we vragen 1€ verzendkosten.

Je kan je sticker(s) bestellen door een mailtje te sturen naar info@porscheforum.be met daarin je naam, nickname op het forum en je adres, vervolgens doe je een overschrijving met het desbetreffende bedrag naar BE 51 0836 0765 2762 tav Porscheforum in de mededeling zet je je nickname van het forum en het aantal gewenste stickers + type (binnen of buitenzijde)

Bestel je dus 2 stickers dan stort je 5€

013.jpg

IMG_0450.JPG

IMG_0452.JPG

ik zou er ook ene willen 😆

XXX

Ik reserveer een plekje voor de sticker, als de ‘garantiegevallen’ gesteld zijn dan wil ik gerust ook ene :lekker:

mag da ook op een andere duitse wagen 😆 vermoed dat we wel wat onderdelen gemeen hebben 😆

zoja, volg ik met interesse.

De stickers zijn besteld ! zodra ze binnen zijn volgen hier op het forum meer details over hoe ze eruit zien en hoe je ze in je bezit kan krijgen, de mensen die recht hebben op “garantiestickers” kunnen zich voor de zekerheid (om niemand te vergeten), melden via info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.