PFB STICKER

Home Forum Porscheforum mededelingen PFB STICKER

• Maker
    Discussie
  • Zijn de gegevens voor het bekomen van de PFB stickers nog altijd actueel?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
    • Ik wil ook wel een sticker , thx 😀

Je zou het zo niet zeggen, maar daar word achter de schermen druk aan gewerkt :first:
        Er zijn al een paar leden die hun “defecte” sticker nog moeten vervangen zien dus eerstdaags (of eerstweeks) komt hier nieuws van :salut:

Mannekes,

ik wil geen (motor)olie op het vuur gooien, maar hoe geraak ik als leek aan stickers van het forum?
          Spijtig genoeg ken ik nog niet veel members persoonlijk, daar ga ik dit jaar hopelijk verandering in brengen. Maar als ik dan ergens aankom wil ik wel met stijl aankomen hé, dus MET sticker…
          Of zijn er ondertussen al meer goodies te verkrijgen? Hoeft niet gratis te zijn hé… Alles voor de goede zaak! 😉

Zijn inmiddels de stickers al opnieuw in omloop, en zo ja hoe krijgen we onze garantie stickers in bezit ? :popcorn:

Of een spookbuur :happy:

En dat waren alle buurmannen. 🙄 Wat nu Marcel? Misschien had ik nog een onderbuur? 😉 😆

it wasn’t me, so… :mrgreen:

Ik duik ff onder…. :engeltje:

Ik was het alvast niet.

Welke buurman, welke laatste goede… :what: :what: :what:

PB

Pssst

Herlees Pagina 2 van deze topic eens. :mrgreen:

Over de .BE stickers werd zeer discreet gepraat Wes. Door een meneer achter mij. Alsof het om verboden middelen ging :happy: Je buurman heeft er nog een paar gekocht. De laatste goede naar ik meen te horen.

Heb het gelezen ja dat ze niet zo goed waren ( beleefd blijven 😉 ). Maar had er zaterdag niemand iets over horen zeggen, daarom vraag ik het even. Dan weet ik (en andere mensen die hiervan misschien niet op de hoogte waren) wie er lastig gevallen moet worden op een volgend RLC ofzo. 😉 :mrgreen:

Bij mij Wes, maar je hebt eigenlijk niks gemist, ze waren allemaal slecht… grmmblll

er komen er nieuwe aan !

Vlaggetjes met naam heb ik toen laten maken Hans(molen).
                                  Kan het zo voor je regelen 💡
                                  Die pf sticker stuur ik wel naar je toe.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.