Home › Forum › Porscheforum mededelingen › PFB STICKER
- Dit onderwerp bevat 93 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 7 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
allez vooruit, die laatste batch stickers waren van een geweldige kwaliteit, thans gemaakt door één van onze forummers… ( zouden we nog een gedeeltelijke refund krijgen ? grin) maar k zal maar niet te veel negatieve reclame maken, we zullen er asap nieuwe laten maken !
[quote=”zimmermann” post=119537][quote=”PVB” post=119490]Gisteren gelijk twee stickers gekocht, helaas heb ik ze verticaal moeten classeren doordat de ondergrond er niet van te scheiden was. Dus… Moet ik nu wachten op een nieuwe RLC ?
Zijn er geen nieuwe van dit type beschikbaar?[/quote]
bij mij zelfde probleem Pascal , dringend terug vergaderen :what: :what: :what:[/quote]
Idem hier, alle 3 in de vuilbak
[quote=”PVB” post=119490]Gisteren gelijk twee stickers gekocht, helaas heb ik ze verticaal moeten classeren doordat de ondergrond er niet van te scheiden was. Dus… Moet ik nu wachten op een nieuwe RLC ?
Zijn er geen nieuwe van dit type beschikbaar?[/quote]
bij mij zelfde probleem Pascal , dringend terug vergaderen :what: :what: :what:
[quote=”Funny” post=119517]
Wie gaat dan de maten nemen ?
Zal nog een gevecht worden . 😉 ;)[/quote]We zullen beginnen met de mannen lijn. :puke:
[quote=”Funny” post=119517][quote=”Ibiz@ke” post=119502]PFB lingerie! :first:[/quote]
Zal nog een gevecht worden . 😉 ;)[/quote]Ik ga eerlijk zijnde liever een pint drinken met mijn “maten” ze Bart :censored:
[quote=”Ibiz@ke” post=119502]PFB lingerie! :first:[/quote]
Zal nog een gevecht worden . 😉 😉[quote=”Ibiz@ke” post=119502]PFB lingerie! :first:[/quote]
Wie heeft daar iets aan… of uit :happy:
Goei stickers!!! :happy:
Ik stel voor dat dit het volgende Bastards project wordt, stickers en misschien wat kleding want wat ik gisteren weer allemaal… of nee laat maar… :happy: :first:Gisteren gelijk twee stickers gekocht, helaas heb ik ze verticaal moeten classeren doordat de ondergrond er niet van te scheiden was. Dus… Moet ik nu wachten op een nieuwe RLC ?
Zijn er geen nieuwe van dit type beschikbaar?
[quote=”Delnoy” post=118787]Nog steeds geen sticker :cry:[/quote]
Volgens mij krijg je er zaterdag twee voor de prijs van :first: voor alle moeite en geduld :popcorn: :coolness:
Natuurlijk, er zal een standje zijn waar je al dat leuks kan kopen :happydance:
Nemen de moderators ook promo stuff mee naar de bijeenkomst van aanstaande zaterdag 02 februari ?
Zit net in mijn spambox te kijken
Ben je wat vergeten ❓ :relaxman:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.