PFB STICKER

Home Forum Porscheforum mededelingen PFB STICKER

• Maker
    Discussie
  • Zijn de gegevens voor het bekomen van de PFB stickers nog altijd actueel?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
    • allez vooruit, die laatste batch stickers waren van een geweldige kwaliteit, thans gemaakt door één van onze forummers… ( zouden we nog een gedeeltelijke refund krijgen ? grin) maar k zal maar niet te veel negatieve reclame maken, we zullen er asap nieuwe laten maken !

[quote=”zimmermann” post=119537][quote=”PVB” post=119490]Gisteren gelijk twee stickers gekocht, helaas heb ik ze verticaal moeten classeren doordat de ondergrond er niet van te scheiden was. Dus… Moet ik nu wachten op een nieuwe RLC ? :mrgreen:

Zijn er geen nieuwe van dit type beschikbaar?[/quote]

bij mij zelfde probleem Pascal , dringend terug vergaderen :what: :what: :what:[/quote]

Idem hier, alle 3 in de vuilbak

[quote=”PVB” post=119490]Gisteren gelijk twee stickers gekocht, helaas heb ik ze verticaal moeten classeren doordat de ondergrond er niet van te scheiden was. Dus… Moet ik nu wachten op een nieuwe RLC ? :mrgreen:

Zijn er geen nieuwe van dit type beschikbaar?[/quote]

bij mij zelfde probleem Pascal , dringend terug vergaderen :what: :what: :what:

PB

[quote=”Funny” post=119517]
            Wie gaat dan de maten nemen ?
            Zal nog een gevecht worden . 😉 ;)[/quote]

We zullen beginnen met de mannen lijn. :puke:

[quote=”Funny” post=119517][quote=”Ibiz@ke” post=119502]PFB lingerie! :first:[/quote]

Zal nog een gevecht worden . 😉 ;)[/quote]

Ik ga eerlijk zijnde liever een pint drinken met mijn “maten” ze Bart :censored:

[quote=”Ibiz@ke” post=119502]PFB lingerie! :first:[/quote]

Zal nog een gevecht worden . 😉 😉

[quote=”Ibiz@ke” post=119502]PFB lingerie! :first:[/quote]

Wie heeft daar iets aan… of uit :happy:

PFB lingerie! :first:

Goei stickers!!! :happy:
                      Ik stel voor dat dit het volgende Bastards project wordt, stickers en misschien wat kleding want wat ik gisteren weer allemaal… of nee laat maar… :happy: :first:

Gisteren gelijk twee stickers gekocht, helaas heb ik ze verticaal moeten classeren doordat de ondergrond er niet van te scheiden was. Dus… Moet ik nu wachten op een nieuwe RLC ? :mrgreen:

Zijn er geen nieuwe van dit type beschikbaar?

[quote=”Delnoy” post=118787]Nog steeds geen sticker :cry:[/quote]

Volgens mij krijg je er zaterdag twee voor de prijs van :first: voor alle moeite en geduld :popcorn: :coolness:

Nog steeds geen sticker 😥

Natuurlijk, er zal een standje zijn waar je al dat leuks kan kopen :happydance:

Nemen de moderators ook promo stuff mee naar de bijeenkomst van aanstaande zaterdag 02 februari ?

Zit net in mijn spambox te kijken :mrgreen:

Ben je wat vergeten ❓ :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.