PFB STICKER

Home Forum Porscheforum mededelingen PFB STICKER

• Maker
    Discussie
  • Zijn de gegevens voor het bekomen van de PFB stickers nog altijd actueel?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 93)
    • Mails gevonden ze waren om één of andere reden in de spamfolder terecht gekomen… Ik ga er morgen op antwoorden.

Vreemd, had je toch echt een mail gestuurd. Zal het nog eens proberen.

– edit –

gedaan…..ontvangen?????

Hee Rob, je hebt er toch wel meer dan 1 besteld?
          Ik heb je die Nederlandse sticker gegeven…wederdienst?
          Nee, niet doen hoor, auto zit zo langzamerhand vol met stickers.

Had vorige week ook al een mail gestuurd voor 3 stickers. Geen antwoord gekregen. Mss iets mis met de email account? 😕

Vreemd Delnoy, ik heb je mail niet ontvangen ?

Mooi gebaar Delnoy . :applaus:

Mail verstuurd. Naast de PF.NL sticker is nog een plekkie dus hebben de PF.BE stickert :mrgreen:

Misschien een solden topic van maken.
                    Zo kan het oude snel plaats maken voor het nieuwe 😀

[quote=”porschky” post=116934]is dit nu eigenlijk een ‘sticky’-topic of niet?? :mrgreen:[/quote]

Of eerder een “Tricky” topic 😆

is dit nu eigenlijk een ‘sticky’-topic of niet?? :mrgreen:

Wat de stickers betreft, er zijn nog een beperkt aantal stickers beschikbaar, geinteresseerden kunnen steeds een mailtje richten aan info@porscheforum.be voor meer details, maar zoals eerder aangehaald zullen de Zuffenhausen Bastards binnenkort naar buiten komen met andere ontwerpen en items 😉

er zijn inderdaad tal van mogelijkheden, die echter ook op zich soms weer nieuwe vragen opleveren… Moet men bvb de kans geven aan hoofdsponsors om er ook op de staan, zodat men T-shirts á la F1 krijgt, en dat hun sponsoring de kostprijs drukt, of hou je je enkel aan je forum en/of vzw-naam? Allemaal zaken die we gaan bekijken. In ieder geval is er wel de wens om de ‘bastard’-Tshirts en logo’s dermate leuk op zich te maken, dat het zelfs voor niet-forumleden of buitenlandse forumleden een leuk item of logo zou worden om te dragen… als dat lukt, hebben we iets moois bereikt… Ik zie het al voor me op bvb de volgende Francorchamps Porsche Days: andere mensen tegenkomen met een Zuffenhausen Bastards T-shirt 😀

[quote=”porschky” post=116010]er zitten nieuwe zaken, zowel rond het PF-thema als rond het nieuwe ‘Zuffenhausen-Bastards’-thema in de pijplijn, zowel als sticker doch ook als opnaaibadge bvb om zelf op T-shirts of raceoveralls en dergelijke te kunnen naaien… We houden jullie op de hoogte… maar het is niet altijd evident om concrete prijsvoorstellen te krijgen als men niet altijd perfect kan inschatten en meedelen om hoeveel stuks het bij een eerste bestelling zou gaan! 😕 Vandaar dat opnaaibadges bvb makkelijker zijn dan meteen een reeks T-shirts in bepaalde maten/hoeveelheden te bestellen, en waarvan men dan maar moet hopen dat men ze nadien nog kwijtgeraakt ook! Zeker in mijn geval, want ik ben al te breed om met 12 T-shirts boven elkaar rond te lopen om onzen br.. overschot kwijt te geraken… :mrgreen:[/quote]

op t motorfoum kan je T-shirts bestellen, (op voorhand betalen)
                              de organisator besteld ten vroegste als hij er 10-heeft die hij kon bestellen.
                              is wel direct individueel (de login naam van forum staat er ook op)

als er dan 25 zijn worst er nog eens gehoord of er niemand “mee”wil bestellen.
                              zodat er meestal een 25 a 50 zijn. als het dan goedkoper is wordt het terugbetaald.

in het geval van de VZW -> kan het mss in ‘de pot’?

mijn probleem was altijd dat ik de T-shirt/polo/… eerst eens wil zien/passen,
                              om niet zomaar een XXL te bestellen terwijl een XL voldoende was of een XXXL nodig was.

ook bij E36forum (BMW forum) zelfde handels wijze, een topic gestart (dacht een 2tal maand op voorhand), dat ze een bestelling gingen doen, met de prijzen bij.
                              daar was te keizne tussen polo en T-shirt en in wit en zwart telkens mooi geborduurd over heel de rug. ook betalen bij bestelling.

just ideas.

I like your thinking… 😀

XXX

12 badchekes naast elkaar gaat toch over uw schouders, niet 😆

‘Count me in’ voor die badges, één voor mijnen overal, voor die van de zoon, om over mijn ega haar mond te verwerken,… creatief zijn en je geraakt er wel wat kwijt hé 😈

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.