PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

Home Forum Porsche Uitstappen PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

• Maker
    Discussie
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
    • het was zeer plezant! goed geregeld! op naar de volgende :drink:

Het was inderdaad weer een amusant samenzijn. Ondanks de “regen” vele P liefhebbers aanwezig. Nieuwe koppelingen nickname/persoon gemaakt (hopelijk blijven deze hangen in mijn 54 jarig geheugen).
        Op naar de volgende.
        Of het nu regent of niet, dit soort dagvulling wil ik wel elke dag doen.

Dikke merci aan jou voor de organisatie en aan zij die voor een natje en een droogje hebben gezorgd. Op naar de volgende meeting? :drink:

koud en nat maar toch een grote opkomst … maar een drankje, warme harten, mooie auto’s en eindeloze boeiende gesprekken maken veel goed :drink: .
            bedankt allemaal !! hopelijk was het avondeten en de afterparty even geslaagd

PFBsh_2015.jpg

PDS

Sorry mannen, maar mijn goesting was helemaal weg met zo’n weer ! 🙄

Volgende keer 🙂

[quote=”Monza” post=221663]Seg @Deepee stoppen we in Zichem :coolness: ik wil hem wel is bellen anders :first:[/quote]

ik wel (gsmnr en adres op zak), anderen kan ik niks verplichten 😳 😆

Herman, helemaal top. Ik breng handdoeken mee! :mrgreen: :happy:

Hè Ronny is da ultieme poging om te zorgen dat ik Dianeke meebreng ? Bij deze is da dus gelukt … :drink:

Seg @Deepee stoppen we in Zichem :coolness: ik wil hem wel is bellen anders :first:

Wij brengen plastieken glazen mee…

En een paraplu!

Ik kom ook effe (rechtstreeks) goedendag zeggen, niet eten mits andere verplichtingen s’avonds. Tot sebiet

[quote=”deepee” post=221635]volgens de buienradar om 14u00 zwaar bewolkt met regen en een uurtje later opklaringen

tot straks heren en dames :happydance:[/quote]

Mijnen buienradar is blijkbaar gevoeliger voor vocht…

Tot straks!

Aan de fles drinken mag niet als andere het zien… brengen diegene die nog niet vertrokken zijn ook een paar champagne/prosecco glazen mee? :engeltje:

Voor de inhoud zorgen wij wel, is wel maar een kleine hoeveelheid, mijn voorraad is niet hier. Trouwens wie nog dorst heeft kan nog altijd wijwater gaan drinken :drink:

volgens de buienradar om 14u00 zwaar bewolkt met regen en een uurtje later opklaringen

tot straks heren en dames :happydance:

:popcorn: Koffie staat klaar :drink:

Tot straks !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.