PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

Home Forum Porsche Uitstappen PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

• Maker
    Discussie
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
    • het was zeer plezant! goed geregeld! op naar de volgende :drink:

0

Het was inderdaad weer een amusant samenzijn. Ondanks de “regen” vele P liefhebbers aanwezig. Nieuwe koppelingen nickname/persoon gemaakt (hopelijk blijven deze hangen in mijn 54 jarig geheugen).
        Op naar de volgende.
        Of het nu regent of niet, dit soort dagvulling wil ik wel elke dag doen.

0

Dikke merci aan jou voor de organisatie en aan zij die voor een natje en een droogje hebben gezorgd. Op naar de volgende meeting? :drink:

0

koud en nat maar toch een grote opkomst … maar een drankje, warme harten, mooie auto’s en eindeloze boeiende gesprekken maken veel goed :drink: .
            bedankt allemaal !! hopelijk was het avondeten en de afterparty even geslaagd

PFBsh_2015.jpg

0
            PDS

Sorry mannen, maar mijn goesting was helemaal weg met zo’n weer ! 🙄

Volgende keer 🙂

0

[quote=”Monza” post=221663]Seg @Deepee stoppen we in Zichem :coolness: ik wil hem wel is bellen anders :first:[/quote]

ik wel (gsmnr en adres op zak), anderen kan ik niks verplichten 😳 😆

0

Herman, helemaal top. Ik breng handdoeken mee! :mrgreen: :happy:

0

Hè Ronny is da ultieme poging om te zorgen dat ik Dianeke meebreng ? Bij deze is da dus gelukt … :drink:

0

Seg @Deepee stoppen we in Zichem :coolness: ik wil hem wel is bellen anders :first:

0

Wij brengen plastieken glazen mee…

En een paraplu!

0

Ik kom ook effe (rechtstreeks) goedendag zeggen, niet eten mits andere verplichtingen s’avonds. Tot sebiet

0

[quote=”deepee” post=221635]volgens de buienradar om 14u00 zwaar bewolkt met regen en een uurtje later opklaringen

tot straks heren en dames :happydance:[/quote]

Mijnen buienradar is blijkbaar gevoeliger voor vocht…

Tot straks!

0

Aan de fles drinken mag niet als andere het zien… brengen diegene die nog niet vertrokken zijn ook een paar champagne/prosecco glazen mee? :engeltje:

Voor de inhoud zorgen wij wel, is wel maar een kleine hoeveelheid, mijn voorraad is niet hier. Trouwens wie nog dorst heeft kan nog altijd wijwater gaan drinken :drink:

0

volgens de buienradar om 14u00 zwaar bewolkt met regen en een uurtje later opklaringen

tot straks heren en dames :happydance:

0

:popcorn: Koffie staat klaar :drink:

Tot straks !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.