PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

Home Forum Porsche Uitstappen PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
      • [quote=”duzze” post=221502]
        of ik aldanniet mee ga eten achteraf zal nog van de madam afhangen :think:[/quote]

‘t zijn allemaal toffe madammen die der bij zijn, en ne mens moet toch eten.

Ja PDS, ons vervoer is morgen nog onderweg met de vlieger… in gedachte zijn we erbij :up:
          Amuseer jullie morgen, en niet TE zot doen he :popcorn:

canstock11469762-2-3.jpg

:respekt: duzze

ik zal er te zaterdag ook bij zijn :happydance: .
                of ik aldanniet mee ga eten achteraf zal nog van de madam afhangen :think:

Kap open en (Saab) potske op :mrgreen:

Met 16°C is het hier uitzonderlijk warm voor de tijd van het jaar… Morgen wat regen erbij maar zaterdag zou het droog blijven maar wel wat kouder. Zo koud als vorig jaar zit er niet in. 🙂

[hide]Ik ben hier bijna klaar, het is hier 22 graden. In Scherpenheuvel toch ook??? Mijn vrouw zegt mij dat ik toch best een lange broek aandoe :wtf: [/hide]

[quote=”Harley G” post=221291]Wij komen rechtstreeks naar daar via Haacht, Werchter, Aarschot enz..
                        Indien er nog van die kant willen samen rijden…..let me know.[/quote]

Den deze hier

[hide]Merci Walter, wat kan ik toch een blinde mol zijn bij momenten 😳 [/hide]

@ bccars voor info Klik

Euhm, ja, waar spreken we nu eigenlijk EXACT af ? Want momenteel vind ik alles toch nogal een beetje vaag hoor, scherpenheuvel, abdij, kerkhof, spordel, noorderblabla 😉 ‘t Is precies een zoektoch met puzzels ! En het beginpunt is … verrassing … LOL

Wij komen rechtstreeks naar daar via Haacht, Werchter, Aarschot enz..
                                Indien er nog van die kant willen samen rijden…..let me know.

FF onderstrepen dat de meeting doorgaat op 14/nov vnf 14u00 en dat is anders dan gebruikelijk een ZATERDAG namiddag;
                                  en nog een TIP: om onverharde wegen te vermijden, laat je GPS de aanrijdroute nemen naar Spordel via de rotonde aan de Noordervest

@ Monza , wij doen ons best om nog mee vanaf Mortsel te vertrekken , indien wij niet op tijd zijn hoef je niet te wachten en gaan wij direct naar :driver: Sharp Hill . :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.