Home › Forum › Porsche Uitstappen › PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00
- Dit onderwerp bevat 98 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door Van der Biest Fabian.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
@PDS: vindt het ook jammer, maar de dochter wordt maar een keer 2 jaar é 😆 , anders had ik er graag bijgeweest,
Ik kom samen met een vriend ook af.
Spijtig dat Drip, Drup en Vankerkhove niet kunnen 🙁
Tot dan
Dus zaterdag 8 per voor het eten :popcorn: :coolness:
Voila, het lijstje even aanvullen. We kunnen waarschijnlijk wel niet echt laat blijven maar als “den diner” al start om 18.00 dan zijn we van de partij!
Dus :
– Monza 2per
– Yellow Submarine 2per
– TheFab 2per
– Sensa : 2 personen
–
–
:drink:
We komen waarschijnlijk wel rechtstreeks naar Scherpenheuvel. Zijn jullie rond 14.30 daar?Ok :first: graag aanvullen zodat we niemand vergeten anders geen :popcorn: :happy:
Yes Stef natuurlijk :drink: je bent al even klant :up:
– Monza 2per
– Yellow Submarine 2per
– TheFab 2per
–
–
–[quote=”Monza” post=220054][quote=”stefx911″ post=219970]Hey Monza, woon jij dan ook in Mortsel?[/quote]
Nop maar werk daar in de Bandencentrale :up: Vr Profile op de Antwerpsestraat 115 :D[/quote]
Dan kennen we mekaar.. rubber onder mijn P’kes komt va bij jullie… evenals de rubber van mijn vrouwke haar zwarte Alpina 😉
Ik misschien wij 😐 eten NIET mee.
Nog andere verplichtingen ‘s avonds.Monza, bij deze willen mijn vrouw en ik ook reserveren voor het restaurant. :lekker:
En uiteraard sluiten wij aan bij jou in Mortsel.
Laten jullie even weten dat jullie mee eten :happydance: :drink:
[quote=”WES-RS” post=220027]14 November is jammer genoeg een werkdag voor mij. Veel plezier voor degenen die wel kunnen. :up:[/quote]
[hide]Wes, ik ga er vanuit dat je vriendin (je toekomstige) dan wel kan. We zullen zorgen dat ze niets tekort komt en welgezind, welgemutst naar huis gaat. Ddat “kippevel-moment” waarover ze het ‘s nachts in haar dromen zal hebben, zal uiteraard gaan over het fris momentje dat zij uit de warme 924 stapte en naar ons toe kwam om,haar eerste glas champagne te nuttigen :happydance:
Geweldig Fab, nu al blij om jullie nog eens terug te zien (je moet je nu niet insmeren tegen de zon he)
Yellow Submarine … nu je je vrouw meebrengt gaan we het allemaal warm hebben! [/hide]
Deepee,
Ik wil graag komen op 14 november naar Scherpenheuvel als ik weet op welk adres er verzameld wordt ? aan het klooster ? of aan de basiliek ? of aan een bepaald Cafe?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.