PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

Home Forum Porsche Uitstappen PFB wintermeeting: Scherpenheuvel 14 nov 2015 vnf 14u00

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
      • Ik heb hier 10 kaarsjes aangestoken opdat die ervoor zullen zorgen dan ene mooie dame genaamd A geen misbruik maakt van de situatie en daardoor de rugpijn alleen maar erger maakt…

Ik heb hier 10 kaarsjes aangestoken opdat die ervoor zullen zorgen dan ene mooie dame genaamd A geen misbruik maakt van de situatie en daardoor de rugpijn alleen maar erger maakt…

Oei, veel beterschap Walter!

Onder voorbehoud melden wij ons hier ook om een kaarsje te branden want dat is nodig .
              Momenteel lig ik weer ff plat met mijne rug :puke:

Vorig jaar was ik er bij met de gele schuit. Toen zonder frak en zonder vrouw en dus zag ik blauw van de kouw… :bounce:

Wie kon ook vermoeden dat jullie PF boys and girls het leuk vinden om uren in volle winterse buitenlucht aan de fles te hangen??? Een jaar later weet ik natuurlijk wel beter. Vrouw, ikzelf en de gele slee zullen er bij zijn. Mijn warme wantjes ga ik alvast gereed leggen.

Mmm… zou ik er het winterschoeisel alvast laten opmonteren… :engeltje:

[hide]Niet dat ik ooit voor pastoor gestudeerd heb, maar als ik mij niet vergis is een novice een “non met een proefcontract”, dit wil zeggen dat zij nog niet echt is toegetreden als non, maar nog vanalles moet proeven.

Ik ga daar voor zorgen … laat die 2 andere maar de drank opdrinken, (geef mij de handdoeken maar) want ik verkies om dit “werk van barmhartigheid” nuchter uit te voeren…

Nadien kan onze novice kiezen voor toetreding of niet. :engeltje:

[/hide]

Ik kom ook af :lekker:

[hide]onbegrijpelijk dat je vrouw je deze ‘vrij’brief geeft deze keer. vraag haar eens of deze novice er dan ook nog bij mag, want anders moet die alleen op zaal slapen 😳

[/hide]

[hide]Geweldig Ghost …. na het bezoek wordt je waarschijnlijk “holy Ghost” :happydance:

@Deepee
                        , die dames op die foto zien er volgens mijn vrouw nog bijzonder aantrekkelijk uit.

Ze is zo ruimdenkend dat ze zelfs bereid is om mij 3 nachten met hun te laten doorbrengen en dit in een kamer met alleen een 2 persoonsbed, een douche, handdoeken en drank. Die vrouw van mij, die vertrouwt mij nogal he!!!

[/hide]

Ik heb intussen verlof kunnen regelen om tot in Scherpenheuvel te komen.
                          Nu hoop ik dat mijn herinschrijving van de P nog in orde komt tegen dan.

hier in het Oratorianenklooster vinden ze jouw komst :up: Sensa

Vluchten geboekt, batterij opgeladen … wij komen af.

We komen zeker naar Scherpenheuvel, avondactiviteit is nog wel onzeker. Wel voor +15 graden en droog weer zorgen he!

[quote=”stefx911″ post=219970]Hey Monza, woon jij dan ook in Mortsel?[/quote]

Nop maar werk daar in de Bandencentrale :up: Vr Profile op de Antwerpsestraat 115 😀

14 November is jammer genoeg een werkdag voor mij. Veel plezier voor degenen die wel kunnen. :up:

Hey Monza, woon jij dan ook in Mortsel?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.