PFB4specials – Malle – 6 aug ’17

Home Forum Porsche Uitstappen PFB4specials – Malle – 6 aug ’17

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Beste Club of eigenaar,

Westmalle 3 nodigt u uit op “rondrit 4 specials”. Naar jaarlijkse gewoonte organiseren wij een rondrit voor mensen met een beperking in het wondermooie Westmalle. Deze gaat dit jaar door op Zondag 6 augustus 2017

Jaarlijks staat er op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een oldtimer gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijdt is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers. Gelieve te bevestigen indien u komt!

programma:

– Zondag 6/8/2017
      – Van 15:00 tot 18:00
      – Domein Heibrand te Westmalle (wijngaardstraat 32, Westmalle)
      – Gratis drank en versnapering
      – Geen inschrijvingsgeld of vergoeding
      – Alle wagens zijn welkom

Met vriendelijke groetjes

Hannelore Demeulemeester

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
      • [quote=”StevenVL” post=255139]…Deelt de leiding van het kamp hun foto’s ook nog?[/quote]

ik stuur het verzoek naar Hannelore :salut:

wij hebben de foto’s naar één van de begeleiders gestuurd
          Dinsdag (gisteren) zijn de gasten wel terug naar huis vertrokken

Toch weer een leuke ervaring, als ik volgend jaar tijd heb kom ik zeker terug af! :salut:

En ineens is ook weer bewezen dat een 911SC targa toch een vierzitter is 😀 :driver: (maar volgens mij zat de begeleidster achteraan toch niet zo gemakkelijk)

Deelt de leiding van het kamp hun foto’s ook nog?

Nou lekker afscheid zo te zien Peter zit al te slapen van de trappist ha ha !!

en afscheid in schoonheid

telefoonyoussef119.jpg

nog een paar fotootjes

telefoonyoussef112.jpg

telefoonyoussef110.jpg

telefoonyoussef109.jpg

telefoonyoussef101.jpg

telefoonyoussef088.jpg

20170807_105053.jpg

20170807_105053-2.jpg

20170806_174812.jpg

20170806_175333.jpg

20170806_175341.jpg

20170806_180026.jpg

20170806_180110.jpg

het zonnetje is van de partij om mooie en veel foto’s te maken (en uiteraard hier posten) :respect2:

We zullen een omweggetje moeten maken want het kruispunt van de autolei en Van de Wielelei kunnen we niet over ….

Goeiemorgen, ik kom ook af. Het gaf zo’n voldoening vorig jaar. Doelloos rondrijden doe ik al genoeg. Ik zorg dat ik voor 14.30 bij Raes sta.

Als ik op tijd thuis ben morgen, kom ik misschien nog af.

ik moet jammer genoeg ook afhaken :bounce: keek er nochtans naar uit

[quote=”Mikey” post=254929]NOrmaal ook WB met een 928S4[/quote]

doem hem de groetjes van mij.
                                  chaufferurs denk er aan, (minstens) even hard lachen als uw passagier en gegarandeerd kramp in de lachspieren morgen avond :up:

Ik zal er niet bij kunnen zijn , (mijn P is nochtans klaar ) maar wegens familiale omstandigheden . Sorry mannen ik had het graag anders gezien .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.