PFB4specials – Malle – 6 aug ’17

Home Forum Porsche Uitstappen PFB4specials – Malle – 6 aug ’17

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Beste Club of eigenaar,

Westmalle 3 nodigt u uit op “rondrit 4 specials”. Naar jaarlijkse gewoonte organiseren wij een rondrit voor mensen met een beperking in het wondermooie Westmalle. Deze gaat dit jaar door op Zondag 6 augustus 2017

Jaarlijks staat er op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een oldtimer gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijdt is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers. Gelieve te bevestigen indien u komt!

programma:

– Zondag 6/8/2017
      – Van 15:00 tot 18:00
      – Domein Heibrand te Westmalle (wijngaardstraat 32, Westmalle)
      – Gratis drank en versnapering
      – Geen inschrijvingsgeld of vergoeding
      – Alle wagens zijn welkom

Met vriendelijke groetjes

Hannelore Demeulemeester

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
    • XXX

Idem Dito – 14:00u Raes Racing :up:

Perfect, dan ben ik om 14u bij Raes Racing! :salut:

Syvia & ik komen ook daar in wommelgem !! 14.00 uur
            :drink:

Raes Racing okeej

Triumph komt naar Raes racing

Wie komt er tegen 14h00 naar Raes Racing in Wommelgem?
                  Als we tegen 14h30 doorrijden zijn we tegen 15h in West-Malle.

zeker voor hen die van/over antwerpen komen; de andere gaan gewoon rechtstreeks.

Vermoedelijk wordt er ook weer afgesproken bij Raes Racing in Wommelgem, zodat we in groep naar ginder kunnen rijden.

gewoon afkomen Steven :up:

Ik wil ook zeker komen met de Porsche.
                          Zijn er nog speciale zaken die ik vooraf nog moet doen? Of kan ik gewoon zondag naar Westmalle afzakken (zoals in de openingspost van Deepee)?

hopelijk revalideer je snel :up:
                            hier ging het verrassend vlot waardoor nu andere problemen opduiken 😕

Oei, dat is minder. Dan zal ik de honneurs moeten waarnemen.
                              Vandaag de Boxster terug gaan halen met een werkend dak (tot nu toe toch) en vrijdag verlof genomen om nieuwe vloerbedekking te leggen zodat ik er zondag toch bij kan zijn.
                              Zal trouwens mijn laatse openbare verschijning en Porscherit zijn deze zomer. 😥

ik moet jammer genoeg verstek laten gaan 😥

cool als je er bij zou zijn Mart :up:

Er zijn wat ontwikkelingen in de festiviteiten agenda … ik ga proberen er ook weer bij te zijn!! :salut:

… to be continued …

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.