PFB4specials – Malle – 6 aug ’17

Home Forum Porsche Uitstappen PFB4specials – Malle – 6 aug ’17

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Beste Club of eigenaar,

Westmalle 3 nodigt u uit op “rondrit 4 specials”. Naar jaarlijkse gewoonte organiseren wij een rondrit voor mensen met een beperking in het wondermooie Westmalle. Deze gaat dit jaar door op Zondag 6 augustus 2017

Jaarlijks staat er op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een oldtimer gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijdt is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers. Gelieve te bevestigen indien u komt!

programma:

– Zondag 6/8/2017
      – Van 15:00 tot 18:00
      – Domein Heibrand te Westmalle (wijngaardstraat 32, Westmalle)
      – Gratis drank en versnapering
      – Geen inschrijvingsgeld of vergoeding
      – Alle wagens zijn welkom

Met vriendelijke groetjes

Hannelore Demeulemeester

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
      • fijn dat jullie je hart open zetten en belangeloos willen zorgen voor een fijne namiddag voor kinderen met een beperking.
        die ‘gasten’ gaan jullie komst enorm waarderen Harry :respect2:

Hey
          als het goed is willen wij dus 997 cabrio & 997 4s ook af komen ??
          Sylvia harry
          :drink:

Jammerlijk gaat de groene er deze keer niet bij zijn … weekend al volzet met andere festiviteiten … 😳

Helaas valt dit samen met de rondrit van Danny2 voor middenmotoren. 🙁
              Anders had ik mij graag ingeschreven!

Yep, we zetten het ook in onze agenda.

XXX

Check :up: :up: :up:

We proberen er terug bij te zijn , is genoteerd in mijn agenda ! :up:

ik mail het aantal wagens door @ Hannelore

Mooi initiatief,
                          heb deze info doorgestuurd naar onze leden (Porschisten)
                          Naar wie moet de bevestiging van deelname gestuurd worden?

Mvg,
                          Fabian

Alvast genoteerd, proberen agenda op af te stemmen tegen dan want die kids en hun begeleiders zijn het meer dan waard.

Hier ook

bij ons ook

Staat in de agenda. :up:

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.