Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Restauratie Foto’s › PGO IN RESTAURATIE
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door
Rufie.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Die PGO is ook mijn ding niet …. 😉
[quote=”Rufie” post=106648]Man man, waar is de tijd dat ik Tanja Dexters mocht rondrijden met een PGO met VTM achter ons gat voor Splash. Those were the days
:driver:[/quote]
Alain dat is ook al een tijdje geleden 😥 en ik vrees dat die Pgo ook al op het autokerkhof ligt .
Pgo is absoluut mijn ding niet , :puke: Sorry 😳Man man, waar is de tijd dat ik Tanja Dexters mocht rondrijden met een PGO met VTM achter ons gat voor Splash. Those were the days
:driver:
Dergelijke wagen geeft me toch geen waw gevoel en ik blijf toch met een dubbel gevoel naar dergelijke wagen kijken.
Een Frans merk dat zich laat inspireren door de Porsche 356, maar met een hedendaags sausje.
Kon het echt niet origineler, bij het starten geen viercilinder boxer maar een conventionele viercilinder Peugeot motor in lijn, de tweeliter is bovendien vloeistofgekoeld en geeft 140 PK.De recente modellen zouden een BMW motor van 180 pk hebben.
Een prijskaartje van juist geen 40.000 euro en met BMW motor nog wat duurder.
Persoonlijk kies ik dan voor een zeer mooie 356 Porsche Carrera Speedster Replica. Kost minder en heeft toch meer dat nostalgie gevoel dan een “Would be”
Ik heb er enkele weken een mooie gezien bij Lammertink Classic KLIK HIER en die was een pak aantrekkelijker, heeft ook 140 PK, boxter motor en een prachtige detail afwerking.
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak en voorkeur, wij zijn dan misschien ook niet neutraal genoeg omdat we Porsche liefhebbers zijn 😀
Voor dat geld heb je al een mooie 996 cabrio (weliswaar wss MK1): ik vermoed dat dat toch ietje beter rijdt.
dank je! geen aanrader dus voor dagelijks gebruik (en nee, ik ben geen 1M30
)
Ja ik kan er iets ovezr vertellen
1 verdeling in belgie is slecht voor wisselstukken en dergelijke
2 met de kap dicht rijden is bijna onmogelijk tenzij je 1M30 bent
geen zicht door de ruiten
3 mechanische deel moter ophanging enz is een peugeot 206MVG CARRP
is deze wagen van jezelf?
kun je iets vertellen over jouw ervaringen met de PGO? ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken en het is nog niet helemaal uit mijn gedachtenidd
dit een ongevalschade maar wist niet in welke categorie te plaatsen
en trouwens de body is volledig in polyester dus met andere woorden troep[quote=”cabrio wim” post=106606]Is het een restauratie of een schade herstel, want voor zo’n jong model zou het wel heel rap zijn mocht die nu al gerestaureerd worden. :idea:[/quote]
Ik was juist hetzelfde aan het denken Wim, vermoedelijk een ongeval. Er zit nogal veel polyester op die dingen en bij de minste aanrijding is dat in stukken.Dus schade herstel en opnieuw spuiten, maar gaat wel weer mooi worden zo te zien. 8)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.