PGO Speedster

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 PGO Speedster

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Laat ons eerlijk zijn, elke moderne auto rijdt wel lekker, maar heeft dit nog iets te maken met Porsche ? Ik denk het niet. Dit is één van de zovele funcars die eigenlijk veel kosten voor weinig originaliteit.

hallo jongens,
        ik heb een 2tal jaren geleden het geluk gehad om met zo een pgo mee te rijden en moet zeggen,moet zeggen dat dit voertuig zeer lekker rijd, mooi geluidje en zeker niet van de traagste+zeer mooi interieur maar toch ,persoonlijk vind ik het teveel geld voor een nep porsche als je toch het geld hebt koop dan een boxster s dan heb je een echte porsche natuurlijk ieder zijn eigen gedacht hierover 🙂

Ik ga niet volledig akkoord.
          De auto heeft wel duidelijk karakter. Kinderen in de straat draaien zich allemaal om. Mensen spreken je aan en zeggen dat dit de mooiste Porsche is ooit gemaakt. Een leek ziet zelfs niet dat het geen Porsche is.
          Alleen mis ik de power van een Porsche. Ook de degelijkheid en zoals je zegt, 40.000 euro: daar koop je een mooie 993 voor.

hallo, allereerst mist de auto karakter en een ziel, dit grotendeels door het motorblok van peugeot achterin, het heeft weinig of zelf niets met porsche temaken, alhoewell er ééntje tweedehands te koop staat bij porschecenter verellen in geel, zo zie je maar! een tweede punt is de prijs, voor dit buget koop je een echte porsche en is voor mij de keuze snel gemaakt, janneman

Ik (en wij allen denk ik) zijn benieuwd ❗

S2

Ja, laat ons nog maar wat wachten 🙂

Vertel ons eens hoe zo’n P[size=75:1na52hev]eugeot [/size] rijdt 😀

En hoe je aan dat testritje komt 😉

[quote=”911-lover”:3m6b12tg]En de Rufie krijgt weer een kansje waar anderen van dromen.
                  Jij bent ook echt een gelukszwijntje hé 😉 😆 [/quote]

Zo voel ik me ook Koenie 😀
                  Heb nu effe geen tijd, zal vanavond wel verslagje schrijven.

En de Rufie krijgt weer een kansje waar anderen van dromen.
                    Jij bent ook echt een gelukszwijntje hé 😉 😆

slaap wel.
                      Rijden missschien.
                      Bevindingen???
                      hihi of halha,
                      in afwachting van uw berichten.

Morgen rijd ik met een PGO Speedster 😛

Zal jullie daarna mijn bevindingen wel vertellen.

Nog 1X slapen, hihi….

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.