PGO Speedster

Home Forum Zeverhoekje PGO Speedster

• Maker
    Discussie
  • Een goeie vriend van mij is op zoek naar een nieuwe “fun car”, hij heeft zijn oog laten vallen op een PGO Speedster.
    Zij er hier mensen die reeds ervaring hebben met dit merk en type wagen?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • S2

De bovenste PGO met de zwarte velgen, is een Speedster 1, die van “Rufie” is een Speedster II (geen roostertjes meer onder de lichten en gewijzigd design)

Nu is er de Cevennes in de plaats gekomen die je moeilijk nog een replica kan noemen.

Wim

[quote=”911cabriog50″ post=198569]dan zou ik eerder kiezen voor een speedster replica, meer nostalgie en emotie wellicht met minder snelheid maar toch.[/quote]

Als je in een replica speedster een 914 2.0 liter in plaats gaat dat echt vooruit hoor, is lachen dan.

heeft veel weg van dat mini cabriootje dat dacht ik Daihatsu enkele jaren terug had, vind het persoonlijk maar niks ziet er nogal fake uit, dan zou ik eerder kiezen voor een speedster replica, meer nostalgie en emotie wellicht met minder snelheid maar toch … een geluk dat smaken verschillen of we reden allemaal met dezelfde rond 😉

geeft echt wel meer met de zwarte velgen

hahaha, heb inderdaad een paar dagen met dat karreke rondgebold.
              Ik vond het zeker fun om met te rijden of kwam dat nu door het charmante gezelschap ?!

Denk dat je het niet kunt vergelijken met de real stuff, maar was toch wel emotie.
              Peugeot motor die er in steekt. Geen prestaties om achterover te vallen maar wel emotie.

Is niet die van Tanja, kijk maar naar de foto’s…

Als die dingen voor een redelijke prijs te verkrijgen zijn, misschien wel…

Greets,
              Rufie.

S2

Tanje Dexters, niet, maar haar persoonlijke chauffeur met de PGO zit hier wel op het forum 🙂

Dus als er iemand je wat info kan geven…. 1 man …. Rufie 🙂

Jammer dat zij hier niet op het forum zit, ‘k zou eens benieuwd zijn naar haar bevindingen :happydance: :drink:

Tanja Dexsters heeft een tijdje promo gemaakt (en wss met eentje mogen rondrijden) voor deze

imho: kap en stoelen eruit en iets meer retro in de plaats

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.