Photoshoot Ferrari 599 GTO

Home Forum Zeverhoekje Photoshoot Ferrari 599 GTO

• Maker
    Discussie
  • Heb een 2 tal weken geleden van de eigenaar van het nieuwe online magazine The Supercar Kids de vraag gehad of ik een photoshoot kon doen voor op de cover van het September magazine. :relaxman:

Uiteraard heb ik dit aanbod met beide handen aangepakt! :drink:

Aangezien op de eerste editie van het magazine al een shoot met een Carrera GT stond, moest ik op hele korte tijd op zoek naar een andere supercar.
    Alle geluk had ik diezelfde avond al een gewillig slachtoffer 😆

Hierbij wat foto’s van de photoshoot:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Kheb er eens in meegereden met een fabrieksrijder van Ferrari op Francorchamps.

*wooooooow*

Ik heb deze zondag ook mogen aanschouwen ,ja deze heeft wel iets en zeker de sound is niet normaal . :lekker:

zgp033.JPG

zgp091.JPG

zgp092.JPG

Mogen ze hier ook afzetten hoor… niet om de onderhoudskosten/aankoop te betalen maar voor de rest wel!

Es naast gereden op Ferraridays dit jaar tijdens de ‘tour d’elegance’ en twas echt genieten van het leven dat dat ding maakt 😎

Mooi ,zelf dat Italiaans blik vind ik mooi ,maar dit hoef je niet rond te vertellen . 😳 😳 😳

voor mij ziet het er top uit,smaken verschillen hé 😉

Zal ongetwijfeld met de verkleining van de foto en bijhorende resolutie te maken hebben…

Portret foto’s doen het precies niet zo geweldig hier op’t forum 😐

Was bij de foto’s van de CGT ook al zo’n uitgerokken platgestampte auto geworden.

Mooie foto’s alhoewel hij op enkele beelden wat te plat over komt,(of is er zo een container op zijn dak gevallen misschien ?)

Mogen ze hier toch ook altijd afzetten.. 😀

Ik zie precies olie op de baan… :happy:

knappe foto’s en toch wel knappe wagen

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.