Photoshoot Porsche 991 GT3

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Photoshoot Porsche 991 GT3

• Maker
    Discussie
  • Is weer al veeeel te lang geleden dat ik hier nog eens iets heb geplaatst :/

Hoog tijd om nog wat fotokes hier te smijten dus 😀

Onlangs deze heerlijke GT3 (en ander leuks) op de gevoelige plaat moeten gaan vastleggen bij extravaganza motors.

IMG_9899.jpg

IMG_9909.jpg

IMG_9917.jpg

IMG_9974.jpg

IMG_0023.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Die Lambo bestuurder was aant geilen en kwijlen op die mooie GT3 !

0
      S2

Heel mooie foto’s!

(Maar wat is er aan de hand met het bestuurdersraampje van die Lambo? Beetje condens?)

0

Altijd prachtige foto’s van jou! Lijkt me een leuk idee PDS 🙂

0

Zeer knappe foto’s van een droomwagen!

0

Knappe fotos.
              Gisteren nog een zwarte 991 GT3 gezien op Zolder.
              In het wit komen de lijnen beter uit.

0

Knappe shoot !

0
                XXX

Een mooie shoot zal wel kunnen bij de ‘PDS Show & Shine rit 2015’ 🙂
                  Daar zal véél forum volk zijn…

0

Voor shoots ben ik altijd wel te vinden 😉

Laat gerust maar weten wie een shootje wil doen.

Kunnen we desnoods duo shoot doen of met hoop afspreken en ze samen en apart voor de lens zetten. 😀

0
                    PDS

[quote=”Philippe Collinet” post=204319] Moeten we nog is overdoen op een leukere locatie he ;)[/quote]

Kunnen we doen, misschien samen met NvDs. Maar zonder die andere sukkelaar 😀

0

de boxster achteraan? We zullen hem niet zien staan achter de vleugels van al dat spoilergeweld hier….. 🙂
                        Binnen een aantal weken is het mogelijks wat kalmer hier en kunnen we eens afspreken voor een duoshoot…..

0
                        Ive

super foto’s, zou wel leuk zijn om eens een paar groepsfoto’s te maken van forumleden.
                          (Zal mijn boxster wel achteraan parkeren dan 🙂 )

0

waar ? … ah daar, tja 😉

Mooie foto’s !

0

ow, der stond nog een lambo ook op die foto’s….was me zelfs niet opgevallen 😉

0

Ook hier toetsenbord verzopen. 991 GT3 met grote afstand mooiste auto ter wereld voor mij !

0

bedankt…….
                                  Mag nu terug een schotelvod halen om het kwijl van mijn toetsenbord te vegen…

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.