Photoshoot Porsche Carrera GT

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Photoshoot Porsche Carrera GT

• Maker
    Discussie
  • Heb vorige week de kans gehad om dit beest op foto te zetten! :relaxman:
    Ben nog steeds ni zeker of het een droom was of werkelijkheid 😯
    Wat een prachtmachine! :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • [quote=”S2″ post=108709]Ok, thanks, ik zal er zijn.
      Heb je al een roadboek met de route? Vertrek je richting Latem dorp? Of richting deinze?[/quote]
      Er is eerst een ontbijt gepland met briefing en daarna worden de roadbooks pas gegeven. Ik verwacht geen mega tour vermits de eerste wagens reeds worden verwacht rond 13.00 hr in Knokke.

S2

Ok, thanks, ik zal er zijn.

Heb je al een roadboek met de route? Vertrek je richting Latem dorp? Of richting deinze?

Ok we zullen er zijn om 10u of wa vroeger .Bedankt Bart .

Snoer aan de Pecheur in Deurle .

Ik probeer ook af te komen zondag naar Latem ,Waar ergens vertrekken ze ?

Ik zal er zeker zijn zondagmorgen in Latem .
                Funny

[quote=”S2″ post=108682]Waarschijnlijk de zondagmorgen even naar St Martens Latem afzakken in de hoop wat wagens te zien vertrekken (is toch niet ver van mij).[/quote]
                  Vertrek van de wagens is gepland tussen 10 en 11 zondag. Zijn er ongeveer een 80.

Bummer! 🙁

Dacht dat je gewoon (betalend) naar het concours kon gaan.
                    Daar keek ik echt naar uit dit jaar.

Niemand hier die een uitnodiging kan fixen ? :mrgreen:

S2

OK, ik ga dan passen, ik zie graag een mooie wagen, maar in een massa volk (waaronder veel toeristen die het verschil tussen een Boxster en een 918 waarschijnlijk nog niet zien) gaan staan. Daar heb ik echt geen zin in.

Waarschijnlijk de zondagmorgen even naar St Martens Latem afzakken in de hoop wat wagens te zien vertrekken (is toch niet ver van mij).

[quote=”S2″ post=108558]Als ik het goed zie is het “concours d’elegance” op de golf : Invitation Only 🙁

Dus die valt al af bij gebrek aan invitation.[/quote]
                        Je kan de Concour D’Elegance zien hoor, weliswaar niet op de Golf want dat is inderdaad via uitnodiging maar daarna komen de wagens naar het Albertplein waar ze zullen voorgesteld worden via een podium aan de VIP tent.
                        Daar kan je wel bij om te kijken of foto’s te trekken maar er zal naar jaarlijkse gewoonte een massa volg aanwezig zijn. Voorlopig zijn de weersgoden positief.

[quote=”RubenB” post=108586]Ik zou zaterdag eens willen gaan kijken.
                          Iemand een idee hoelaat & waar je best gaan kijken?
                          Bij goed weer haal ik het T’tje nogmaals van stal! :)[/quote]
                          Ruben ik vrees dat je Knokke niet zal binnen mogen en dat je de wagen aan het station moet laten staan. Vandaar zijn er shuttles.

Toegang is alleen via uitnodiging. Het meeste moois zal je kunnen bewonderen op de dijk en Albertplein.

Vanaf donderdag t/m zondag staan alle nieuwste modellen verspreid op podia langs de Kustlaan.
                          Er wordt inderdaad gezegd dat de 918 aanwezig zou zijn maar daar heb ik zelf nog geen bevestiging over gekregen.

Ik zou zaterdag eens willen gaan kijken.
                            Iemand een idee hoelaat & waar je best gaan kijken?
                            Bij goed weer haal ik het T’tje nogmaals van stal! 🙂

:respect2: :respect2: :respect2: :respect2: :respect2: :respect2:

S2

Als ik het goed zie is het “concours d’elegance” op de golf : Invitation Only 🙁

Dus die valt al af bij gebrek aan invitation.

Ik zal zondag ook hoogstwaarschijnlijk komen!

Deze keer eens een kijkje gaan nemen op het concours.
                                  Zag vorig jaar een trailer voorbijrijden toen de zoute gp afgelopen was met heel wat indrukwekkends op!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.