Photoshoot Porsche Carrera GT #1048

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Photoshoot Porsche Carrera GT #1048

• Maker
    Discussie
  • Ik had eind vorig jaar de kans om op een grijze dag met soms wat zonneschijn een fraaie Porsche Carrera GT te shooten.
    Kleur van het interieur vind ik persoonlijk echt helemaal top, weet iemand de naam ervan?

De gefotografeerde CGT is nummer 1048 van de zoveel (zoals op de foto’s is te zien).

Alle foto’s staan op mijn website: http://spykerforce.weebly.com/porsche-carrera-gt.html

Greetz! :drink:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”PDS” post=198274]Knap ! :applaus:

Is dat de auto uit St Martens Latem ?[/quote]

Thnx! Nee, niet het exemplaar van SML

[quote=”deepee” post=198290]bij mij mag er direct een CGT bij in de garage, daarvoor wordt terstond plaats vrij gemaakt 😆 maar wel een opmerkelijke quote van Jay Leno in het dubbelinterview met M. Walker en de man van Sharkwerks over de 775 Pk sterke 997 GT2 .

bron: KLIK in het fragment op 15min30
      “no car should be bigger than this GT2. thats my only flaw with the CGT: the best sounding engine, love the gear box and clutch, just a little wide, a little long, a little to much overhang front and back … “

[/quote]

Ha, erg leuk, thnx om te delen!

[quote=”Godspeed” post=198293]Prachtig!
      Amerikaanse import? (de oranje lichtjes aan de voorzijde)[/quote]

Details van de wagen weet ik zelf niet, maar hij heeft in ieder geval geen Amerikaanse achterbumper en het is meen ik ook nooit een schadegeval geweest.

Mannen! Thnx voor de complimentjes, super leuk om te lezen en ben blij dat het bevalt :driver:

Heerlijke shoot! :salut: Had al wat op FB gezien, wat een wagen :respect2: Ik heb er nog altijd geen kunnen bewonderen….

Prachtig!
          Amerikaanse import? (de oranje lichtjes aan de voorzijde)

bij mij mag er direct een CGT bij in de garage, daarvoor wordt terstond plaats vrij gemaakt 😆 maar wel een opmerkelijke quote van Jay Leno in het dubbelinterview met M. Walker en de man van Sharkwerks over de 775 Pk sterke 997 GT2 .

bron: KLIK in het fragment op 15min30
            “no car should be bigger than this GT2. thats my only flaw with the CGT: the best sounding engine, love the gear box and clutch, just a little wide, a little long, a little to much overhang front and back … “

Wat de CGT voor mij uniek maakt is zijn heerlijke unieke V10 geluid ! :up:

Prachtige foto’s en natuurlijk ook machtige bolide :applaus:

PDS

Knap ! :applaus:

Is dat de auto uit St Martens Latem ?

heerlijk!!!!!!!!

Zowel wagen als foto’s :respect2: :respect2:

Prachtige foto’s :hail:

Zeer knappe CGT en die kleurencombo met het interieur maken het zeker af!

Mooie foto’s. Knappe p !

Alleen al in de directe nabijheid zijn van een CGT blijft me eeuwig bij. 😀
                          Moest ik er in mogen zitten zou ik hartritmestoornissen krijgen.
                          En als ik er dan in rond gereden werd, stierf ik gewoon terplekke aan een overdosis awesomeness! :mrgreen:

Er zijn geen woorden op aarde die ik kan gebruiken om een CGT te beschrijven.
                          Maar het is een liefdesverhaal wat helaas nooit mag zijn… 🙁

Het was echt héérlijk! Ook nog effe dwars gegaan ermee icm dat gejank, blijft me nog lang bij hoor!

Hartstikke bedankt voor je verheldering, automotive kennis geupdate 😛

Volgens mij vergis je je ook niet, naam van de kleur wist ik niet meer maar wat je hier zegt klopt volgens mij ook.

De CGT. Mijn droomwagen… *luv

Interieurkleur heet Cocoa. En samen met de GT-Silber exterieurkleur is het wunderschön.

Als ik me niet vergis was dit trouwens ook de eerste wagen waarin deze kleur interieur geleverd werd, gevolgd door de Boxster S 550 Spyder.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.