Photoshoot Porsche Carrera GT

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Photoshoot Porsche Carrera GT

• Maker
    Discussie
  • Heb vorige week de kans gehad om dit beest op foto te zetten! :relaxman:
    Ben nog steeds ni zeker of het een droom was of werkelijkheid 😯
    Wat een prachtmachine! :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Ben drie dagen aanwezig als pers, kijk er naar uit. Moet me wel nog beetje verdiepen in het programma. Naar het schijnt zouden we ook de 918 te zien krijgen. Hoop het in ieder geval.

[quote=”S2″ post=108500]Als ik het goed begrijp is de Rally voor oldtimers en de GT voor recente wagens?
        Zou misschien zondag eens gaan kijken naar de start in St Martens Latem, enig idee waar je best kan kijken?[/quote]
        Ik denk dat je best Knokke neemt bij de aankomst van de GT’s. GT’s is alleen zondag en de Classics vrijdag (voor de keuring) en zaterdag voor de rally met aankomst in Knokke.

In St Martens Latem is de bijeenkomst met ontbijt vroeg s’morgens, daarna wordt direct vertrokken voor de Rally.
        Daarna komen we Knokke binnen via het Zoute onder politiebeleiding. Daarom vermoed ik dat Knokke de beste locatie zal zijn om te komen kijken, wagens zullen daarna op de dijk geplaatst worden.

Er is in de namiddag ook nog een Concours Elegance voor de mooiste en exclusieve Classics.

S2

Als ik het goed begrijp is de Rally voor oldtimers en de GT voor recente wagens?

Zou misschien zondag eens gaan kijken naar de start in St Martens Latem, enig idee waar je best kan kijken?

@Porsche ,dan kom ik zeker af .

[quote=”Funny” post=108242]Dit jaar ben ik als toeschouwer opnieuw aanwezig op de zoute Grand Prix.[/quote]
              Is het tweede jaar dat ik deelneem aan deze Zoute Grand Prix.
              Steeds de moeite om te gaan kijken, veel moois en exclusiefs te zien, bij de Classic ook steeds veel Porsches die deelnemen.

@Philippe

Een aanrader om foto’s te trekken

Bedankt voor de info ivm de locatie.

Voor diegene die op Facebook zitten: info hier

en HIER voor de niet smoelenboekers 😉

[quote=”Funny” post=108242]Dit jaar ben ik als toeschouwer opnieuw aanwezig op de zoute Grand Prix.

Info hier[/quote]

Link werkt niet.

Dit jaar ben ik als toeschouwer opnieuw aanwezig op de zoute Grand Prix.

Info

Thx!

Dit was een locatie die op voorhand was gekozen (niet door mij)

Dit is in het Coloma Park in Sint Pieters Leeuw. Werd voor deze gelegenheid voor ons beschikbaar gemaakt. (Mag je anders niet met een auto op werd er mij gezegd) 😀

Mooie foto’s!
                          Welke locatie?

Thx voor de complimenten mannen! :respect2: :respect2:

Nummerplaat klopt idd! Is de AVS

En De foto’s zijn idd nogal uit proportie gegaan hier op’t forum 😆

Hier staan ze er beter op 😉 http://www.philippecollinet.be/photoshoots.html

Mooie foto’s, maar zou het kunnen dat de proporties door het verkleinen of vergroten van de foto’s niet meer kloppen ? Lijken een beetje platgedrukt…

[quote=”Funny” post=108201]Prachtige wagen en foto’s ,begint de nummerplaat met een A ??[/quote]
                                Ik vermoed AVS-…

Prachtige wagen en foto’s ,begint de nummerplaat met een A ??

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.