Pics van mijn 964

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pics van mijn 964

• Maker
    Discussie

• Steven964
    Deelnemer

Vandaag eventjes wat prentjes geschoten:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Het was mij idd niet opgevallen op de hersftrit, vandaar dat ik het vreemd vond.

[quote=”stefx911″:3d3rxla6]
          Foto 7 is minder geslaagd. Door de lichtinval zie je kleurverschillen tussen bv deur en gardeboue, deur en spiegel….

Met rood heb je dat niet meer…

😆 [/quote]

haha, rood rood… nah, dat kleurverschil is iets bizar man, de voorbumper en beide gardebous zijn herspoten door de vorige eigenaar wegens putjes van steenslag en als je gewoon naar de wagen kijkt, merk je quasie geen verschil op qua kleuren…. trek je echter een foto ervan, zie je het overduidelijk, met of zonder flits, maakt niet uit.

Moet blijkbaar iets met de weerkaatsing van de verf te maken hebben ofwel is het niet goed gespoten ? Maar irl zie je geen kleurverschil of je moet al met een vergrootglas kijken.

Super Stefan !

Mooie foto’s Steven.

Persoonlijk zou ik wel het RS logo verwijderen en een kleine nummerplaat vooraan hangen.

En uiteraard laten herspuiten in het rood 😆

Foto 7 is minder geslaagd. Door de lichtinval zie je kleurverschillen tussen bv deur en gardeboue, deur en spiegel….

Met rood heb je dat niet meer…

😆

[quote=”993S”:265ng83c]Zeer mooie foto’s !!

Spijtig dat het gene rode is 😈 (inside joke)[/quote]

Héhé, ja, mocht ik kunnen wisselen met de jouwe, dan neem ik da rood er graag bij 😉

Zeer mooie foto’s !!

Spijtig dat het gene rode is 😈 (inside joke)

Anoniem

I like it!!!! Ziet er nog in deftige staat uit!!! Mooie velgen ook nog. Interieur pics?

Maar die koeien kunnen ook nog al bekken trekken zulle!!! 😆

$rouji

[quote=”Steven964″:czcs7nha]

Knap ! Mooie velgen op !

Dit zijn 2 hele mooie vind ik:

Koetje BOE

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.