- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
-
Discussie
-
15 januari 2010 om 17:21
Beste allen,
In het verlengde van mijn topic over Us import, oldtimersgilis, hierbij een andere vraag: waarop moet je letten bij aankoop of schouwing van een carrera 3.2 of een oldtimers P in het algemeen?
Voor zover ik weet:
– Hydraulische kettingspanners (daarvoor motor laten draaien aan 2.000 toeren en luisteren of er een abnormaal geluid is)
– toeslaan deur van een targa moet ‘zingend’ geluid voortbrengen (anders metaalmoeheid)
– moet ‘droog’ staan vanonder (carter)
– vaak is de toerenbegrenzer eruit gehaald
– roest uiteraard
– accidenten controleren door opheffen tapijtje in de koffer vooraan
– rubber checken (waterdichtheid)
– papieren (carpass of carfax indien us import en facturen onderhoud)Mijn vraag : waarop moet je nog letten? wat moet je doen bij een testrit?
Heeft een specialist onder jullie anders zin mij te vervoegen naar de Porsche in kwestie voor een advies aan een prijske uiteraard?
groeten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.