Pimp & show your garage

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pimp & show your garage

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Zo’n topic bestond hier nog niet (voor zover ik weet), en zo’n topics staan altijd garant voor knappe foto’s, vandaar.
      Er bestaan ellenlange threads op Internet met de grootste garages gevuld met allerlei exoten, maar ik dacht klein te beginnen en de mijne alvast eens te tonen 😉

Zo zag ze eruit :

Ik werk na m’n uren aan flipperkasten, en de nadruk lag veel teveel op die flipperkasten en bijbehorend gerief. Op bovenstaande foto zijn alle posters & other stuff die flippergerelateerd waren al verwijderd. Toch was het er nog een zooitje en ik wou dat het geheel strakker werd mét een industriële polybeton erin.
      Ik zocht lang naar mooie kasten om erin te zetten, en in de eerder genoemde garagethreads op Internet vond ik mooie foto’s van zwart glimmende kasten. Die opgezocht op ‘t net, maar quasi onbetaalbaar en allemaal te bestellen in Amerika.
      Zo’n uitdaging zien we wel zitten en uiteindelijk zijn ‘t deze kasten geworden :

De vlekken op de vloer moeten er nog uit trekken (kan tot een jaar duren), maar da’s normaal met polybeton.
      De kasten zijn er dus uit Ikea geworden. Persoonlijk vind ik er niets keuken-achtigs aan, maar (slechte) vrienden van mij vragen steeds of ik mijn kookplaat vergeten ben 8)
      Echt goedkoop was’t ook niet, je zit op een redelijk klein oppervlak en vooral de afwerkingsplaten op de zijkanten van de kasten enzo zijn redelijk duur. De zilverkleurige kast met rolluik *moest* ik ook gewoon hebben, en die zijn nu eenmaal niet goedkoop. De “vitrinekast” links ervan ging effectief dienen als vitrinekast ware het niet dat ik er één gekocht heb met melkglas 😳 , en blijkbaar zijn ze ook niet te bestellen met gewoon doorzichtig glas, dus da’s ook een (duurder) kastje dat eigenlijk een beetje overbodig is.
      Nog even een shot van ietsje verder :

Alle “randapparatuur” 😉 is afgewerkt in anthraciete hamerslagverf (tuinslang, elektriciteitshaspel, etc…) om zoveel mogelijk zwart/wit te zijn, met daarbij dan de contrasterende groene muur. Ja, ik weet dat Porsche om rood vraagt, maar ik zie het echt niet graag 8)

Van de andere kant uit bekeken krijg je dan dit :

De trekker en dweil die er nu staan 😉 moeten vervangen worden door een ballchair die ik me 6 weken geleden bestelde, maar waarop ik nog 4 weken moet wachten. Bedoeling is van die in de Martini kleuren te spuiten, maar ik weet niet of ik ‘t ga aandurven :mrgreen:
      Ik heb alvast een zilverkleurige besteld, maar you get the idea :

Een mooie Porsche neon die ik na veel moeite kon scoren op Internet (direct 2 besteld :twisted:) maakt het geheel af …

En voor degene die zich afvragen waar de auto staat …
      When you see it, you’ll shit bricks … 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 531)
      • Congrats!!! :first:

hey
          peter en timo
          veel plezier en succes met de Porsche
          ik zie hem wel een keertje
          :applaus: :drink:

Proficiat Peter en Timo :up:

Proficiat aan Peter & zoon!

Hier staat het ook al in de sterren geschreven dat mijne jongsten ooit met een Porsche zal rijden…

XXX

Thanks Ronny, nu ijverig op zoek naar BBS Le Mans 17″ aan een betaalbare prijs…

En ja, mijn vrouw is blond 😛

Ive, je haalt me de woorden uit de mond!!!

Maar, die Peter_Targa_84 is ne slimme hoor.

Zie je het al gebeuren :
                  Schat, ik heb ne *porsche bijgekocht!
                  Licht verbijsterd wordt er dan geantwoord … wat hedde gij gedaan ??? :what: :what: :what: . Ja, maar ‘t is niet voor mij, ‘t is voor onze zoon. Antwoord : maar die heeft toch nog geen rijbewijs!!! Euhh dat komt nog wel …

Bij mij thuis : tarara boem!!! :loser: :loser: :loser:
                  Bij hem thuis : ah, dan moet gij daar maar mee rijden he, tot onze jongen groot genoeg is :engeltje: :engeltje: :engeltje:

… tja, verschil moet er zijn zeker :bounce: Alhoewel, ik heb het nog niet zo geprobeerd, toch is over nadenken … onze zoon kan toch ook al schoon foto’s trekken :mrgreen:

Kortom : proficiat :first:

XXX

Ik wil wel adopteren hoor, maar TOTMBO ziet 3 *porsche echt niet zitten 😀

Ive

wow zo’n pa wou ik ook wel hebben :drink:

XXX

Thanks Bruno.
                        Een jaar garantie op een wagen van 28 jaar jong, dat kon ik niet laten liggen.
                        De versleten voorstoelen zijn er uit en er zit een verser paar in, hij was zelf verbaasd dat het een setje ‘Turbo’ stoelen waren, dus dikke wangen voor de bestuurder en leder op de flanken, zitting stof met een krijtstreepje.
                        Deze week nieuwe voorruit met garantie, dichtingen en riemen vervangen,… onderhoud netjes terug op punt.
                        Compleet nieuwe rvs Dansk eronder,… Nu nog een serieus setje BBS jes 17″ vinden (die van Jacques zijn te groot 😕 ) en dan toont hij er een stuk potenter uit.
                        Auto is verre van perfect maar daar hebben we tijd voor hé 😀

Toch die geworden Peter, proficiat aan Timo en ook aan de papa hé :up:

XXX

Volgende week staat deze mee in de garage…
                            https://www.dropbox.com/s/mjh9p919o6emk98/141579915150424400_resized.jpg?dl=0

Is niet voor mij maar voor de zoon, vandaag voorschot betaald 😀

Voordelen:
                            1. zoon heeft nog geen rijbewijs :wtf:
                            2. kan papa er mee rijden 😮
                            3. ben ik niet *porsche loos als mijn 11je zijn winterbeurtje krijgt
                            4. kan papa er mee rijden 😮
                            5. kan papa er mee rijden 😮
                            6. …….. :engeltje:

Nadeel,
                            10000. Ik zal ‘m op een dag moeten afstaan :think:

PICT3554.jpg

Mag deze ook ❓
                              Tuf ik heerlijk mee naar Zandvoort langs de file’s heen :happydance:
                              Maar je kan hem nergens neerzetten, hij is zo weg :what:

DSC01725.jpg

Ha, nog een liefhebber! :first: Bij mij staat er ook zo eentje in de living…
                                Fotootje van de rest in de garage trek ik binnenkort wel!

Groeten,
                                Godfried

[quote=”bladerunner” post=184904]Deze twee staan bij mij binnen.

[/quote]

idd, bij deze :hail:
                                    in volgende post :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 531)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.