Pimp & show your garage

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pimp & show your garage

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Zo’n topic bestond hier nog niet (voor zover ik weet), en zo’n topics staan altijd garant voor knappe foto’s, vandaar.
      Er bestaan ellenlange threads op Internet met de grootste garages gevuld met allerlei exoten, maar ik dacht klein te beginnen en de mijne alvast eens te tonen 😉

Zo zag ze eruit :

Ik werk na m’n uren aan flipperkasten, en de nadruk lag veel teveel op die flipperkasten en bijbehorend gerief. Op bovenstaande foto zijn alle posters & other stuff die flippergerelateerd waren al verwijderd. Toch was het er nog een zooitje en ik wou dat het geheel strakker werd mét een industriële polybeton erin.
      Ik zocht lang naar mooie kasten om erin te zetten, en in de eerder genoemde garagethreads op Internet vond ik mooie foto’s van zwart glimmende kasten. Die opgezocht op ‘t net, maar quasi onbetaalbaar en allemaal te bestellen in Amerika.
      Zo’n uitdaging zien we wel zitten en uiteindelijk zijn ‘t deze kasten geworden :

De vlekken op de vloer moeten er nog uit trekken (kan tot een jaar duren), maar da’s normaal met polybeton.
      De kasten zijn er dus uit Ikea geworden. Persoonlijk vind ik er niets keuken-achtigs aan, maar (slechte) vrienden van mij vragen steeds of ik mijn kookplaat vergeten ben 8)
      Echt goedkoop was’t ook niet, je zit op een redelijk klein oppervlak en vooral de afwerkingsplaten op de zijkanten van de kasten enzo zijn redelijk duur. De zilverkleurige kast met rolluik *moest* ik ook gewoon hebben, en die zijn nu eenmaal niet goedkoop. De “vitrinekast” links ervan ging effectief dienen als vitrinekast ware het niet dat ik er één gekocht heb met melkglas 😳 , en blijkbaar zijn ze ook niet te bestellen met gewoon doorzichtig glas, dus da’s ook een (duurder) kastje dat eigenlijk een beetje overbodig is.
      Nog even een shot van ietsje verder :

Alle “randapparatuur” 😉 is afgewerkt in anthraciete hamerslagverf (tuinslang, elektriciteitshaspel, etc…) om zoveel mogelijk zwart/wit te zijn, met daarbij dan de contrasterende groene muur. Ja, ik weet dat Porsche om rood vraagt, maar ik zie het echt niet graag 8)

Van de andere kant uit bekeken krijg je dan dit :

De trekker en dweil die er nu staan 😉 moeten vervangen worden door een ballchair die ik me 6 weken geleden bestelde, maar waarop ik nog 4 weken moet wachten. Bedoeling is van die in de Martini kleuren te spuiten, maar ik weet niet of ik ‘t ga aandurven :mrgreen:
      Ik heb alvast een zilverkleurige besteld, maar you get the idea :

Een mooie Porsche neon die ik na veel moeite kon scoren op Internet (direct 2 besteld :twisted:) maakt het geheel af …

En voor degene die zich afvragen waar de auto staat …
      When you see it, you’ll shit bricks … 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 531)
      • Je blijft verbazen Patrick :first:

PB

Wel als je mijn schouder piece bekijkt, zou je zeggen dat het wel kan ja. :mrgreen:

En voor de fotosnuffelaars, je komt uit op de tattooshop hier vlak om mijne hoek. :ass:

De duivel rijdt met een 666 turbo heb ik gehoord zou het dan toch kunnen dat … 😈 :mrgreen: :happy:

Die was de foto aan’t nemen! :relaxman: :mrgreen: :happy:

:up: er ontbreekt alleen nog een doodskop….

PB

Mijn living 10jaar geleden. :respect2:

Beetje inspiratie voor zij die hun living willen pimpen… *luv

Click…

En als er ne moto in past… :sarcastisch

Veel knutsel plezier en vergeet de foto’s niet hé 😀

F

Bedankt voor de info. :drink:
                        Ik zal binnenkort eens kijken of ik iets soortgelijks kan ineen knutselen.

Beetje laat antwoord maar hier is het.
                          Opritten zijn 1.5 m lang en 25 cm hoog.
                          Er zit wel een stukje vlak in.
                          Tussen de 50 en 80 cm vanaf begin oprit is er een stukje vlak op 13 cm hoog.
                          Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
                          Ik kan eventueel wel een een foto plaatsen indien onduidelijk.

F

[quote=”Ghost” post=183326]Bedankt allen voor de toffe reacties :up:
                            De lange oprijplaten zijn een must voor mij.
                            Moet nu nog een plankje van 3cm dik voor de oprit leggen om niets te raken.
                            De GT3 hangt vrij laag *luv net als de Focus RS :relaxman: :driver: :twisted:[/quote]

Ik heb hier nog wat materiaal gevonden waarmee ik eventueel wat langere oprijplaten kan maken voor m’n hefbrug. Je zou me een groot plezier doen als je eens de lengte van je oprijplaten laat weten en de hoogte van de hefbrug (in de laagste stand uiteraard). Alvast bedankt :drink:

Ghost en ibiz@ke nice zo’n mooie grote garage ! :up:

[quote=”deepee” post=183329]het ziet er dan ook helemaal uit als een ideale gezellige “man cave”.
                                die witte kast links achteraan is een koelkast? dan moet ik zeker nog eens langs komen rijden om te checken of de brug idd exact juist geplaatst is met die laser van je buurvrouw.[/quote]

Je ben welkom hoor 😀
                                De witte kast is idd een frigo.
                                Is wel leeg nu, dient vooral in de zomer.
                                Nu liggen er pintjes in de frigo in de keuken :happy:

@ Ibizake , pracht van een garage :up: kleuren komen mij bekend voor .
                                  Ondertussen een offerte binnen gekregen voor de antislip plastic tegels , prijzen vallen best mee blijft net onder de 1200 € voor 90 m2
                                  Zij maken ook tegels met het P logo indien gewenst .Klik hier

het ziet er dan ook helemaal uit als een ideale gezellige “man cave”.
                                    die witte kast links achteraan is een koelkast? dan moet ik zeker nog eens langs komen rijden om te checken of de brug idd exact juist geplaatst is met die laser van je buurvrouw.

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 531)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.