Pimp & show your garage

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pimp & show your garage

• Maker
    Discussie
  • Zo’n topic bestond hier nog niet (voor zover ik weet), en zo’n topics staan altijd garant voor knappe foto’s, vandaar.
    Er bestaan ellenlange threads op Internet met de grootste garages gevuld met allerlei exoten, maar ik dacht klein te beginnen en de mijne alvast eens te tonen 😉

Zo zag ze eruit :

Ik werk na m’n uren aan flipperkasten, en de nadruk lag veel teveel op die flipperkasten en bijbehorend gerief. Op bovenstaande foto zijn alle posters & other stuff die flippergerelateerd waren al verwijderd. Toch was het er nog een zooitje en ik wou dat het geheel strakker werd mét een industriële polybeton erin.
    Ik zocht lang naar mooie kasten om erin te zetten, en in de eerder genoemde garagethreads op Internet vond ik mooie foto’s van zwart glimmende kasten. Die opgezocht op ‘t net, maar quasi onbetaalbaar en allemaal te bestellen in Amerika.
    Zo’n uitdaging zien we wel zitten en uiteindelijk zijn ‘t deze kasten geworden :

De vlekken op de vloer moeten er nog uit trekken (kan tot een jaar duren), maar da’s normaal met polybeton.
    De kasten zijn er dus uit Ikea geworden. Persoonlijk vind ik er niets keuken-achtigs aan, maar (slechte) vrienden van mij vragen steeds of ik mijn kookplaat vergeten ben 8)
    Echt goedkoop was’t ook niet, je zit op een redelijk klein oppervlak en vooral de afwerkingsplaten op de zijkanten van de kasten enzo zijn redelijk duur. De zilverkleurige kast met rolluik *moest* ik ook gewoon hebben, en die zijn nu eenmaal niet goedkoop. De “vitrinekast” links ervan ging effectief dienen als vitrinekast ware het niet dat ik er één gekocht heb met melkglas 😳 , en blijkbaar zijn ze ook niet te bestellen met gewoon doorzichtig glas, dus da’s ook een (duurder) kastje dat eigenlijk een beetje overbodig is.
    Nog even een shot van ietsje verder :

Alle “randapparatuur” 😉 is afgewerkt in anthraciete hamerslagverf (tuinslang, elektriciteitshaspel, etc…) om zoveel mogelijk zwart/wit te zijn, met daarbij dan de contrasterende groene muur. Ja, ik weet dat Porsche om rood vraagt, maar ik zie het echt niet graag 8)

Van de andere kant uit bekeken krijg je dan dit :

De trekker en dweil die er nu staan 😉 moeten vervangen worden door een ballchair die ik me 6 weken geleden bestelde, maar waarop ik nog 4 weken moet wachten. Bedoeling is van die in de Martini kleuren te spuiten, maar ik weet niet of ik ‘t ga aandurven :mrgreen:
    Ik heb alvast een zilverkleurige besteld, maar you get the idea :

Een mooie Porsche neon die ik na veel moeite kon scoren op Internet (direct 2 besteld :twisted:) maakt het geheel af …

En voor degene die zich afvragen waar de auto staat …
    When you see it, you’ll shit bricks … 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 531)
    • dieje motorcrosser waarvan ik de naam kwijt ben heeft dat woont in lummen ,kwas daar om te werken en de firma die dat geinstaleerd had was ook daar ,marcheerde van geen kanten . wel leuk hebbedingtje .

een ongrijpbare droom om dit ooit in de voortuin te hebben wat dan toegang moet geven tot een immense ondergrondse stallingsruimte 😕

Jawadde! allemaal propere dinges hier…

bij deze, mijn vuilhoop 😆 :

-edit- dju moet resizen… zal voor vnv zijn!

Klik hier voor de websitePT schrijft:

@ Porsche : Is dit toevallig het vloersysteem van racedeck ?

Enkele jaren geleden mijn garage grondig verbouwd, en vorig jaar met racedeck dicht gelegd. (zonder veel ‘fantasiekes’ weliswaar).
            Een zeer handig kliksysteem en ‘t geeft een strakke uitstraling.
            Een aanrader ❗

Het syteem waarvan ik de foto heb gepost is van Swisstrax en wordt verdeeld door een Nederlandse firma, online te bestellen aan de hand van een plannetje dat je zelf kan maken op hun site en afprinten.
            Zo weet je direct hoeveel tegels je nodig hebt van elke kleur en wat het juist kost.

Klik hier voor de website

Het systeem van Racedeck kan je in België bestellen is duurder dan Swisstrax maar is in principe hetzelfde.

Klik hier voor de website

Ik zou met wat design en kleuren willen werken die op de muren terugkomen, maar dat zijn natuurlijke de persoonlijke voorkeuren. Heb me een nieuwe wagen aangeschaft en dan is motivatie groter hé om terug wat met je garage te doen.

@ porsche914orange
            Om op je opmerking te antwoorden wat zoiets kost, neem als voorbeeld mijn geposte foto, reken dan op 850 euro. Alles heeft met opp. te maken want de tegels hebben een vaste prijs, daarom is het maken van een plannetje op de websites door het opgeven van je maten handig, zowel visueel als qua budget.

Ben er ook mee bezig, maar is nog niet helemaal af 😀 😀 😯

Die vloer van racedeck vind ik wel geslaagd. Iemand meer info of adres van verdeler(s) van? Nu heb ik een klassieke grijze garagetegel en begin volgend jaar mag ik mijn “eigen garage” naar mijn zin inrichten. Tegen dan is de woning volledig af en komt er een tuinhuis zodat de “rommel” daarin kan.

Dat groen is wel mooi. Precies de kleur waar ik de winkel in wil gaan doen 😆

Dat groen is precies een gewild kleurke … 8)

PT zijn garage :

[IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/21_08_2010011.jpg[/IMG]

Mijn garage :

PT

😳 Ik zat in Zolder JP ! Ik had me beter ingeschreven voor de summertour,…de 24h was dit jaar een saaie, triestige bedoeling. De gloriedagen zijn echt wel voorbij,…helaas.

Volgende keer !! 😉

Anoniem

Staat daar mooi te wezen! Zondag niet gezien op de forumtoer, jammer 😉

PT

@ Porsche : Is dit toevallig het vloersysteem van racedeck ?

Enkele jaren geleden mijn garage grondig verbouwd, en vorig jaar met racedeck dicht gelegd. (zonder veel ‘fantasiekes’ weliswaar).
                        Een zeer handig kliksysteem en ‘t geeft een strakke uitstraling.
                        Een aanrader ❗

@ porsche914orange : Gezond jaloers,…hou ze in ere !! 😯
                        Ik ook zeer tevreden met ééntje !

[IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/21_08_2010014.jpg[/IMG]
                        [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/21_08_2010011.jpg[/IMG]
                        [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/21_08_2010012.jpg[/IMG]

slik ik ook heb er 2 en de derde is op komst

tjah, als het porschevirus in het gezin zit 😉
                            De mensen in onze straat kijken altijd verwonderd: s’morgens met de ene P en in de namiddag met een andere 😆

euche euche
                              ikke al zeer blij met 1tje

9 Porsches .
                                En ik was destijds al zo gelukkig met 3 😯

knap gedaan. Heb die tegels als paar keer gezien op beurzen, ze zijn zelfs antislip ect
                                  Maar als ik heel men garage in van die tegels moet leggen, zal het wel kostelijk uitkomen denk ik :p

15 reacties aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 531)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.