pinkers

• Maker
    Discussie
  • soms als ik rijd met mijn 3.2 beginnen binnen de 2 pinker lampjes in het dashbord te branden , als ik dan stop om te kijken of die buiten ook branden is het gedaan dus dit weet ik niet.
    hoe zou dit kunnen komen, iets met de pinkerdoos ( waar staat die) of zoals gewoonlijk met het ingebouwde alarm (deze gaat er eerdaags uitvliegen dan!)
    zou graag een beveiliging laten inbouwen zodat de wagen overal op te sporen is via satelliet, weet er iemand wie deze dingen kan inbouwen en wat dit kost.

groeten

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • [quote=”targa911″:3rzhqzgy]soms als ik rijd met mijn 3.2 beginnen binnen de 2 pinker lampjes in het dashbord te branden , als ik dan stop om te kijken of die buiten ook branden is het gedaan dus dit weet ik niet.
        hoe zou dit kunnen komen, iets met de pinkerdoos ( waar staat die) of zoals gewoonlijk met het ingebouwde alarm (deze gaat er eerdaags uitvliegen dan!)
        zou graag een beveiliging laten inbouwen zodat de wagen overal op te sporen is via satelliet, weet er iemand wie deze dingen kan inbouwen en wat dit kost.

groeten[/quote]

Het zeker van je alarm zijn en wat die satelliet betreft moet je effe wachten ik ben er ook een aan het zoeken voor de Chris zijn 993 tt. Ik heb en leverancier maar ik weet de prijzen nog niet

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.