PINKERSET-RODE BALK 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop PINKERSET-RODE BALK 964

• Maker
    Discussie
  • te koop voor 964,orginele pinkers voor,zijpinkers,achterpinkers,en rode balk,alles in goede staat;doe een bod want ik weet niet wat het waard is; : :?:wordt gezamelijk verkocht.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Spijtig voor de twijfelaars,maar alles is VERKOCHT 🙂

Indien intresse alles mag weg voor 150 euro,gelieve geen PB meer te sturen;wordt alleen gezamelijk verkocht gr jb

Weggeven!!hier op het forum wordt weinig weggegeven,er is reeds een bod gekomen van 50 euro voor de rode balk,anders blijft hij gewoon hangen waar hij nu al zolang hangt we zullen wel zien had graag alles in eenmaal verkocht. :lekker:

[quote=”TRIUMPH1″ post=139015] wat moet ik daar voor vragen????[/quote]

Kijk even wat ze op Ebay doen :coolness:

… of je geeft ‘m gewoon weg 😉

bedankt,hij hangt al een tiental jaren in mijn garage tegen de muur,waat moet ik daar voor vragen????

De eerste is volgens mij van een Carrera 3.2 .. de 2de met alle zekerheid van een 964.

De eerste is meer waard dan de tweede :coolness:

blijkbaar 2 verschillende rode balken in vooraad.
                  004_2013-08-09.JPG

rode balk hangt nu als decoratie tegen plafon
                    DSC05327.JPG

DSC05317.JPG

DSC05316.JPG

ik heb evt interesse in de rode balk als hij niet beschadigd en niet hard verkleurd is.
                        Kan u evt foto bezorgen ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.