pirelli pzero 295/30-20″ … 2800km gereden

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop pirelli pzero 295/30-20″ … 2800km gereden

• Maker
    Discussie
  • Misschien een gekke aanbieding/vraag.
    Zit nog in rodage met mijn 911, 2800km, en ik heb al een lekke linkerachterband. Een schroef recht in een centrale langsgroef van het loopoppervlak. Er lijkt me op de perforatie na, geen verdere schade te zijn, verliest iets van een 0.2 bar per dag. MAAR, we weten allemaal dat OPC niet zot is van banden repareren, en ik ben niet zot van bandenboeren want die hebben al teveel velgen van mij verkloot. Dus ik overweeg, hoe gek het ook is, om een nieuwe band te laten steken (hoewel er in principe weinig aan den deze is).

Dus vroeg ik me af, heeft er iemand toevallig interesse in een zo goed als nieuwe, maar wel te herstellen wegens schroefperforatie, linkerachterband ?!

Het is een Pirelli Pzero 295/30-20″, geleverd in juni, slechts 2800 rodagekilometers mee gereden.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”bccars” post=146659]Misschien een gekke aanbieding/vraag.
      Zit nog in rodage met mijn 911, 2800km, en ik heb al een lekke linkerachterband. Een schroef recht in een centrale langsgroef van het loopoppervlak. Er lijkt me op de perforatie na, geen verdere schade te zijn, verliest iets van een 0.2 bar per dag. MAAR, we weten allemaal dat OPC niet zot is van banden repareren, en ik ben niet zot van bandenboeren want die hebben al teveel velgen van mij verkloot. Dus ik overweeg, hoe gek het ook is, om een nieuwe band te laten steken (hoewel er in principe weinig aan den deze is).

Dus vroeg ik me af, heeft er iemand toevallig interesse in een zo goed als nieuwe, maar wel te herstellen wegens schroefperforatie, linkerachterband ?!

Het is een Pirelli Pzero 295/30-20″, geleverd in juni, slechts 2800 rodagekilometers mee gereden.[/quote]

Sorry, eventjes niet lullen en er gewoon een ” tapje ” laten insteken.