Pitstop in Zuffenhausen

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Pitstop in Zuffenhausen

• Maker
    Discussie
  • Ik was nog vergeten om hier op het forum foto’s te plaatsen van mijn stop in Zuffenhausen op weg naar Oostenrijk.

Tekst en uitleg op mijn blog : http://rufie-porsche.skynetblogs.be/

Volledig album : HIER

Een teaserke :

Greets,
    Rufie.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • THX voor de info.
      Ik zal eens een gokje wagen 😉

[quote=”911-lover”:2bn51pbp]Ik ben maar op de doorreis (Hechtel-Kowary en terug) dan en zag dat ik dan Leipzig passeer.
        Kan ik daar niet het één en ander zien in een uurtje of 2 zoals in Zuffenhausen ❓
        Zo niet ga ik het omweggetje niet maken en rijd ik rechtstreeks terug[/quote]

De diamant-toren geraak je niet zomaar bij. Je moet toegang krijgen van de security aan de ingang. Het zou natuurlijk wel kunnen dat je toegang krijgt tot de shop en het museum. Heb ik nog niet geprobeerd.

Hier kan je een aanvraag sturen :
        http://www.porsche-leipzig.com/de/leipz … infos.aspx
        http://www.porsche-leipzig.com/inquiry. … type=Start

Er staat dat groepsbezoeken dit jaar al volgeboekt zijn, maar zou kunnen dat je in je ééntje er nog wel bij kan.

Probeer het eens, ze reageren vlug normaalgezien.

Greets,
        Rufie.

Ik ben maar op de doorreis (Hechtel-Kowary en terug) dan en zag dat ik dan Leipzig passeer.
          Kan ik daar niet het één en ander zien in een uurtje of 2 zoals in Zuffenhausen ❓
          Zo niet ga ik het omweggetje niet maken en rijd ik rechtstreeks terug

[quote=”911-lover”:avwjz5u2]Ik vind die Cabrio juist Super 😯
            En wie weet kan ik eind volgende week leuke fotootjes van Leipzig hier neerzetten.
            Met wat geluk kan ik daar donderdag eventjes een kijkje nemen als ik er passeer 😉 [/quote]

Hey Koen,
            volgens mij loop je daar zo maar niet binnen hoor. Best een plaats reserveren. Als je tips nodig hebt qua overnachting en zo, laat maar horen.

Ik vind die Cabrio juist Super 😯
              En wie weet kan ik eind volgende week leuke fotootjes van Leipzig hier neerzetten.
              Met wat geluk kan ik daar donderdag eventjes een kijkje nemen als ik er passeer 😉

Knappe foto’s Rufie!

Staat je officiele adres nog niet ginder ? 😆

Schoon foto’s amaai ni ik zou dat beter ook eens doen als ik zo ergens ben.

Heb verschillende witte GT3’s gezien, maar stonden achter hekkens, foto’s zijn dus niet optimaal.

Als ge nog eens gaat Rufie, brengt ge dan voor mij 1 997 GT3 mee in het wit?

Rest zegt mij n iet zoveel, die cabrio is maar een raar zicht…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.