Plaatsen logo SC

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Plaatsen logo SC

• Maker
    Discussie
  • Hallo

Na het demonteren van de spoiler, lassen van de gaten en het spuiten van de motorklep.
    Is het terug tijd om de motorklep zijn logo terug te geven.

Nu in de vorm van een sticker ipv echte embleem (gewichtsbesparing :coolness: )

Hoe word de exacte plaats bepaalt? Zijn er mensen met ervaring?
    Ik heb al gevonden dat de bovenkant van 911 5 cm onder de grille van de motorklep hangt.
    Maar hoe bepaal je dat de sticker mooi in het midden en horizontaal hangt?

Alvast bedankt voor de eventuele tips en tricks.

Gr,

Wout

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • :respect2:

:up:

Nadat ik aangegeven had dat de kleur van het logo te licht was naar mijn gedacht, werd er gratis een nieuwe gemaakt naar mijn gewenste kleur. Gegaan voor het grijs dat je op vele zwarte 911 tegenkomt.

Het grijs staat hem duidelijk veel beter, op foto is het wat moeilijk zien, maar irl een hele verbetering.

Nice job :up:

Het plaatsen is goed gegaan.

Met schildertape en een meetlat begonnen en overal op 5 cm van de onderkant afgeplakt.
              Daarna het midden afgetekend op de tape. Sticker in geplooid om het midden te bepalen.

Boel wat nat gemaakt om gemakkelijker luchtbellen te verwijderen en op z’n plaats gehangen.

Easy dus.

Hier het resultaat.

[IMG]http://i68.tinypic.com/fc1q1g.jpg[/IMG]

[IMG]http://i67.tinypic.com/11ghbpi.jpg[/IMG]

Vind de sticker wel wat te licht. Had nochtans matgrijs gevraagd om de kleur te doen passen met de ‘fuch’s boord. Maar valt naar mijn mening toch wit uit.

op een rond voorwerp kan je papieren tape plakken ergens in het middelpunt , en je potlood aan een koordje binden, en zo aan de linker en rechterkant vanaf een gelijk punt (bovenhoek) je lijn trekken, waar ze kruisen is je middelpunt…. :up:

Idd Wing67 meten is weten, maar de motorklep is niet vlak he dus weet ik niet hoe je een horizantale lijn daarop kan afmeten.

Nu de sticker moet nog binnenkomen deze week, maar zal het met afplaktape proberen uit te lijnen.

de laatste één en de letter S gewoon dead center en idd 2 inch onder de grill

bij mijn weten is er maar één tip en trick, “meten is weten” zeg ik altijd in de werkplaats… :up:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.