Plaatsen pop-off klep

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Plaatsen pop-off klep

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een pop-off klep, welk product gebruik ik het best voor deze te bevestigen ?

Thanks,

Peter

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • 🙁 roll:

Ik ben op zoek gegaan naar Novatio de auto bond maar nog niet gevonden, waar is deze verkrijgbaar ?

Peter

Ja ik geef de voorkeur aan Novatio de auto bond.

Luc

@RSR,

Is er een 2 comp product dat de voorkeur heeft voor dit soort van werk ?

Thanks,
            Peter

[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:25d6szvl]Gho, er zijn T-stukken met verschillende diameters te verkrijgen hoor, waar de blowoff op gemonteerd kan worden. Zorg dat je een valve neemt, met een grote pistondiameter ( niet met membramen), des te sneller is de respons. Forge, Sytec of Turbosmart ( compversie).

Als je info wil, laat je maar horen !

TCB.[/quote]

Ik denk dat mijnheer hier te ver denkt… 911 SC; geen turbo… 😉

Beter toch 2 comp. gebruiken hoor of toch zien dat je er nergens geen vijsje kan insteken.

@prr,

Artikel van Pelicanparts had ik reeds gevonden, maar ik wou weten of er hier iemand ervaring heeft met de plaatsing. Iemand heeft mij gezegd dat je deze met silicone van TEC-7 kan plaatsen.

Toch bedankt / Peter

Dat klopt als een bus

Ongewenste verbranding in het inlaattraject, te wijten aan te veel vooronsteking, te arm mengsel, inlaatklepprobleem..
                      Wat jij bedoelt is denk ik forward fire, vlam of knal in de uitlaat .. door te rijk mengsel, uitlaatklepprobleem, ontsteking..

Geleerd van een ander forum 😉

😈 Backfire : In welke omstanigheden kan zoiets ontstaan, eigenlijk ❓

prr

Op de website van Pelican Parts kan je een volledige handleiding vinden, incl. foto’s… Zie hieronder…

http://www.pelicanparts.com/techarticle … _valve.htm

Gho, er zijn T-stukken met verschillende diameters te verkrijgen hoor, waar de blowoff op gemonteerd kan worden. Zorg dat je een valve neemt, met een grote pistondiameter ( niet met membramen), des te sneller is de respons. Forge, Sytec of Turbosmart ( compversie).

Als je info wil, laat je maar horen !

TCB.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.