Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › plastidip
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door
Anthony.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Lijkt me wel de moeiten om eens te laten doen 😀
En als je het beu bent trek je het er gewoon vanaf :coolness:Is inderdaad zeer netjes en goed gedaan. :up: Maar als je zelf de voorbereidingen kan doen zou ik ze toch even bij de carrossier in de cabine zetten en daar laten spuiten. Tenzij het karakter van de ingreep zeeer tijdelijk is natuurlijk.
De sportzetels staan eindelijk terug in elkaar.
Dagje later dan beloofd maar hier zijn de foto’s.
Ben zelf vrij tevreden van het resultaat, toch zeker omdat het met spuitbusjes gedaan is.Als het bij jullie meevalt ge ik ook enkele delen van de mijne doen :relaxman:
Ik kan nu al verklappen dat er meer dan 1 Porsche op het Dip-Programma staat, je zal er dus moeilijk naast kunnen zien.
Wil het resultaat wel eens zien als ie klaar is.
Hou ons op de hoogte aub.Inmiddels is The Misses al terug, en hebben we samen een kleur gekozen
om de ganse wagen in een (tijdelijk) nieuw kleedje te zetten. :coolness:Reken op een 750€ om een ganse wagen te spuiten met dit spul. 😎
Ik meen dat PatrickB zijn voorbumper aant plastidippen is “voor het vrouwke terug is :what: “. missch eens daar luisteren
Ben ook benieuwd naar het resultaat.
Heb enkele wrappers gevraagd om mijn GT3 deels te doen maar ze kunnen de achterspoiler niet mooi doen zeggen ze. Teveel rondingen 😀 .
Misschien is die plstidip nog een optie.hoe slijtvast wordt dit verondersteld te zijn??
En quanta costa by the way?
Ben momenteel de harde achterkant van m’n sportzetels in kleur aan het zetten met Plastidip.
Ik wou dat eens proberen en vind ik het niet goed dan kan ik het er zo terug aftrekken.Er staan momenteel 5 dunne lagen plastidip op en 1 laag metallizer, nog 1 laag metallizer en 2 lagen glossy erop en ze zijn klaar 😀
Voorlopige indruk : ziet er goed uit maar heeft geen volledige gladde afwerking. Nu hoefde dat ook niet voor de hardbacks, er mag een beetje structuur inzitten. Werkt erg prettig en vrij makkelijk.
Als ze volledig klaar zijn neem ik er wel wat foto’s van, zal wel voor morgen pas zijn.
Ik post ze hier wel dan.[quote=”9ierre” post=121658]heren, heren, even rustig blijven, laat ons de dip van musch afwachten…. :think:[/quote]
Wel, ik hoorde PatrickB daar van de week iets mompelen over Plastidip… :popcorn:
De mensen hier die zeggen dat ‘t toch zo teleurstellend is… Heeft er iemand al eens eentje “in the flesh” gezien?
Imo moet ‘t mooier zijn dan wrappen en makkelijker te verwijderen.
Is wel de max qua steenslagbescherming want eigenlijk spuit je er een laag rubber op :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.