plastidip

• Maker
    Discussie
  • 😯

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Nog nooit van gehoord maar ik vind het resultaat best te pruimen. Ben alleen benieuwd of het minstens zo goed is als wrappen. (Waar ik trouwens al diverse teleurstellende resultaten van gezien heb)

heren, heren, even rustig blijven, laat ons de dip van musch afwachten…. :think:

Ziet er van ver ok uit maar wat zegt het van dichtbij ❓ ik zou dat met mijn karreke toch niet doen dan zou ik eerder opteren voor wrappen 🙄

Ik denk dat hij een dipje heeft 🙄

[quote=”Mart” post=121516]Dipt ie um nou zo in een ander kleur …? :popcorn:

Is toch 1 van de 11 geboden, ‘Gij zult niet uwe 911 omdippen!’ :shock:[/quote]

+ 1

De Heer is met U ! :engeltje:

Dipt ie um nou zo in een ander kleur …? :popcorn:

Is toch 1 van de 11 geboden, ‘Gij zult niet uwe 911 omdippen!’ 😯

Heb het al eerder gezien en ook al van dichtbij. Als je het toch nog wat netjes wil zou ik persoonlijk opteren om eerder de wagen te laten “wrappen” idpv “dippen”.

Deuren hoeven niet open het is n cabro toch!!!

Zonde van de mooie 996.
                      Wordt pas echt mooi als je de deuren of koffer open doet 😯

Ik ben niet bekend met Plastidip en de kwaliteit hiervan, maar ik ben allesinds niet overtuigd.
                        En dit is zo’n zeldzaam geval dat de “voor” beter is dan de “na”. 😕

XXX

Den enigste goeie dip is een dipsaus… :engeltje:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.