Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › platen rond motor
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op door
bladerunner.
-
H 🙄 🙄 🙄 eb mijn motor eruit moeten halen voor herstelling van boite, maar wil de beplating rond mijn motor opspuiten.
Moet dit gebeuren met hittebestendige verf of mag dat met gewone lak? 🙄0Anoniem16 mei 2011 om 16:34Hitte bestendige lak zal wel niet nodig zijn.
Maar poedercoat is zeker aan te bevelen.0Alvast bedankt voor de info en weet je iemand om te laten poederlakken in de buurt van Hasselt?
0tilkin in tongeren
wel portefeulle vasthouden of eerst offerte vragen0Anoniem16 mei 2011 om 17:21Google even.
Tilkin best vermijden, heb ik al rare dingen van gehoord0In Hechtel zit er ook eentje .
Tussen rond punt en Condé straatje links in . Dan na een paar draaien aan de linkerkant . Naam weet ik niet .0Mocht je zoektocht in de buurt rond hasselt niks opleveren; je hebt ook nog ALCO in Herentals. dit bedrijf werkt hoofdzakelijk BtoB maar je kan er als particulier ook terecht.
0Ik zie niet goed in waarom Tilkin te vermijden in Tongeren… ik heb er een tijd geleden onderdelen laten poederlakken, prachtig resultaat!
0AutosDekens schrijft:
Ik zie niet goed in waarom Tilkin te vermijden in Tongeren… ik heb er een tijd geleden onderdelen laten poederlakken, prachtig resultaat!
dat is correct ,heb er ook al meerdere dingen laten doen ,poort ,onderstel buggy enz
altijd netjes resultaat , alleen de portefeulle wordt er iets minder vrolijk van0Tja, kwaliteit kost nu éénmaal geld… maar ik vond de prijs bij Tilkin toch zeer goed meevallen.
0Heb een firma gevonden(Metalix) maar die man beweert dat de platen altijd gaan krom trekken, misschien toch toch maar zelf lakken met goede grondlaag?
0Vandermaesen in Tessenderlo, perfecte service en spotgoedkoop.
0
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.